PlanRadar štedi vrijeme i pojednostavljuje proces građenja i upravljanje nekretninama

PlanRadar je “Software as service” rješenje u oblaku namijenjeno za projekte u graditeljstvu i nekretninama koje omogućuje jednostavni sustav ticketa i izravne komunikacije čime se smanjuju prekoračenja budžeta, pogreške i kašnjenje s izvršenjem zadataka. Iako se proteklih godina građevinski sektor i tržište nekretnina u Hrvatskoj oporavilo od posljedica ekonomske krize, ovi sektori zaostaju kada je riječ o digitalizaciji. Mnoge građevinske kompanije još uvijek koriste isti način poslovanja kao i prije 20 ili 30 godina – korištenjem papirnate dokumentacije, što može negativno utjecati na izvođenje radova zbog velike količine podataka.  Osim toga, digitalizacija predstavlja savršeno rješenje za druge izazove kao što je nedostatak radne snage ili problemi financiranja projekta.

Građevinski nacrt kao osnova rješenja

Osnova softverskog rješenja PlanRadar je digitalni građevinski nacrt koji korisnik na jednostavan način može učitati u sustav putem drag n drop značajke. Nakon toga, na nacrt se mogu dodavati i obilježavati raznovrsne informacije što štedi vrijeme i pojednostavljuje proces građenja i upravljanje nekretninama. Uz PlanRadar zadaci se unose u obliku ticketa (koji su smješteni izravno na digitalnim građevinskim nacrtima). Ticketi se mogu komunicirati putem teksta, govorne poruke ili fotografije te se automatski dijele sa suradnicima koji imaju odgovarajući pristup. Ovakav način rada korisnicima štedi u prosjeku 7 radnih sati tjedno, jer se informacije više ne moraju bilježiti ručno odnosno olovkom na papiru.

Siguran i zaštićen

U PlanRadar aplikaciji informacije se, za razliku od drugih popularnih aplikacija za komunikaciju, pohranjuju u skladu s uredbama Zakona za zaštitu podataka (GDPR). Isto tako, softver u stvarnom vremenu sudionike projekta obavještava o novim ili ažuriranim informacijama koje se tiču nekog nedostatka ili radova. Uvid u podatke mogu dobiti samo one osobe koje je autor ticketa prethodno za to ovlastio.

Jednostavan za korištenje

Zaposlenici, investitori i izvođači radova mogu unositi komentare, izmijeniti status ticketa ili mu samostalno dodati fotografije. Ovakvim načinom rada osigurava se potpuno transparentna i pregledna komunikacija, koju je lako pratiti. Dodatna pogodnost softvera je u prikazivanju svih zadataka i nedostataka u obliku ticketa, ali i u obliku klasičnog popisa ili bilješki smještenih na digitalnim građevinskim nacrtima. Majstorima softver olakšava organizaciju i praćenje tijeka radova u građevinskim objektima te im tako smanjuje troškove. Budući da su svi podaci pohranjeni u oblaku, ne mogu se zagubiti odnosno dostupni su i mogu se odmah pregledati čak i godinama nakon dovršetka projekta. Brza i precizna dostupnost podataka od velike je prednosti kada se radi o sakupljanju dokaza o izvršenim uslugama ili radovima. Uneseni ticketi se praktičnom funkcijom filtriranja mogu temeljito pretražiti, a sve to se postiže samo s jednom, brzom pretragom pohranjenih podataka o svim projektima. Time se izbjegava mukotrpna pretraga e-mailova, osobnih bilježaka i štedi vrijeme.

Zbog svojih prednosti, PlanRadar nije samo ograničen na usko područje graditeljstva već se može primijeniti i u drugim sektorima, čime se proširuje broj potencijalnih korisnika. PlanRadar se danas već koristi u proizvodnji  te u održavanju zgrada, kao i u turizmu u održavanja hotela ili održavanju infrastrukture kao što su autoceste, podzemne željeznice ili željezničke pruge

BIM (Building Information Modelling) inovacija

„Početkom 2020. godine PlanRadar će proširiti softver funkcijom BIM (Building Information Modelling) i na taj način uskladiti građevinske i operativne faze projekta s novim zakonskim obvezama s kojima se suočavaju dizajnerski i arhitektonski timovi. S ovim proširenjem softvera, upravitelji objekata, menadžeri, građevinske tvrtke, arhitekti i inženjeri moći će raditi još učinkovitije jer će surađujući putem funkcije BIM standardizirati preglednost u svim timovima te uštediti još više vremena i novca. Softver također funkcionira kao BIM preglednik tako da korisnici neće imati potrebe dodatnog financijskog ulaganja u zasebna programska rješenja da bi pregledali BIM modele. To znači da će se učitani podaci o građevinama moći pregledavati izravno u BIM pregledniku unutar same aplikacije. Ticketi i sve informacije o nedostatcima, zadacima i nedovršenim poslovima bit će vidljive u 3D modelu objekta, a moći će se dijeliti s ostalim korisnicima koji za to imaju ovlaštenje.“ izjavio je Bojan Petković, direktor tvrtke PlanRadar za Hrvatsku, Srbiju i Sloveniju.

6000 klijenata diljem svijeta iz različitih sektora

PlanRadar aplikaciju koristi više od 6000 klijenata iz 43 zemlje uključujući i internacionalne kompanije kao što su Strabag, Porr ili Hochtief, dok se u Hrvatskoj njome koriste Kamgrad, Abilia, Gark Konzalting, PDM Savjetovanje, ATP i Investinženjering u upravljanju građevinskim projektima i postojećim nekretninama. Aplikacija je jednostavna za korištenje i nije potrebna dodatna obuka. Dostupna je za sve mobilne uređaje s Android, iOS i Windows operativnim sustavom, svejedno radi li se o tabletu ili pametnom telefonu. Više informacija možete pronaći na www.planradar.com/hr

Podijeli

Odgovori

Top