Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

PMI na putu je da do 2025. postane većinski kompanija bez duhanskog dima

Philip Morris International (PMI) objavio je svoje peto godišnje Integrirano izvješće o održivosti koje pruža uvid u okolišne, društvene i upravljačke (ESG) utjecaje kompanije u protekloj godini, kao i napredak prema ostvarenju cilja kompanije – budućnost bez duhanskog dima.

Philip Morris International (PMI) objavio je svoje peto godišnje Integrirano izvješće o održivosti koje pruža uvid u okolišne, društvene i upravljačke (ESG) utjecaje kompanije u protekloj godini, kao i napredak prema ostvarenju cilja kompanije – budućnost bez duhanskog dima. Izvještaj donosi procjenu da je lani broj punoljetnih korisnika PMI-jevih bezdimnih proizvoda iznosio 33 milijuna, kao i podatak da više od 40 posto menadžerskih pozicija u kompaniji zauzimaju žene, dok je čak 18 tvornica i 11 tržišta proglašeno ugljično neutralnima.

Povodom objave Izvješća, Jacek Olczak, glavni izvršni direktor PMI-ja, rekao je: „Prošla godina bila je obilježena jedinstvom, odlučnošću i kontinuiranom posvećenošću ostvarenju naše vizije budućnosti bez dima. Zahvaljujući otpornosti naših ljudi, njihovom izuzetnom talentu i vjeri, spremni smo suočiti se sa svim novim izazovima i nastaviti našu transformaciju uz predanost inovacijama i održivosti“.

Kompanija u izvješću ističe kako u svijetu i dalje puši milijardu ljudi te kako tradicionalne mjere kontrole ne mogu same postići značajne rezultate u smanjenju tog broja. PMI je stajališta kako bezdimni proizvodi mogu predstavljati manje štetnu alternativu i pomoći u smanjenju broja pušača, uz adekvatnu regulativu. Pri tome kompanija podržava regulative koje su usmjerene na prevenciju pušenja, potiču prestanak i olakšavaju prelazak pušača na manje štetne alternative. PMI u Izvješću također ističe nužnost sigurnosnih mjera za sprječavanje korištenja od strane maloljetnika i mladih osoba te upozorava na potrebu primjerene regulative sve većeg broja novih proizvoda koji ulaze na tržište.

U tom kontekstu, a povodom objave Izvješća o održivosti, Anita Letica, predsjednica Uprave Philip Morris Zagreb, izjavila je: „U Philip Morrisu smo posvećeni inoviranju na odgovoran način, što i radimo razvijajući proizvode koji punoljetnim pušačima olakšavaju prelazak na manje štetne alternative. Brzina promjena na bolje ovisi i o spremnosti donositelja odluka i regulatornih tijela da prepoznaju potencijal alternativnih proizvoda kao boljeg izbora za pušače koji ne prestaju pušiti. Potpuno odustajanje od duhana i nikotina najbolja je odluka za zdravlje. Međutim, za gotovo milijun pušača u Hrvatskoj koji ne prestaju pušiti važno je, uz primjerenu regulativu, omogućiti dostupnost informacija o bezdimnim proizvodima, koji, iako nisu bez rizika, predstavljaju bolji izbor od nastavka pušenja cigareta“.

PMI-jev pristup održivosti vodi se rezultatima procjene materijalnosti iz 2021. godine, koja je identificirala teme na koje se PMI fokusira i sukladno tome alocira resurse. Strategija održivosti PMI-a adresira dvije vrste tema: one povezane s proizvodima  („Utjecaj proizvoda“), i one povezane s poslovnim operacijama („Utjecaj operacija“).

Neki od ključnih pokazatelja Izvješća za 2023. godinu:

  • Procijenjeni broj punoljetnih korisnika PMI-jevih bezdimnih proizvoda bio je 33 milijuna, uključujući i 28,6 milijuna korisnika IQOS-a (u odnosu na 24,9 milijuna u 2022.)[1]
  • 36,4% prilagođenog neto prihoda došlo je od bezdimnih proizvoda (u odnosu na 32,1% u 2022.)[2]
  • Bezdimni proizvodi PMI-ja bili su dostupni na 84 tržišta (u odnosu na 73 tržišta u 2022.), od kojih su 47% tržišta s niskim i srednjim dohotkom.[3]
  • Ulaganja u bezdimne proizvode od 2008. dosegnula su 12,5 milijardi dolara.[4]

Ključni pokazatelji utjecaja poslovnih operacija na društvo:

  • Na 41,8% rukovodećih pozicija su žene, što premašuje cilj PMI-ja od 40%.
  • Od 2018. provedeno je 8 procjena utjecaja na ljudska prava u zemljama s najvećim rizikom.[5]

Ključni pokazatelji  utjecaja poslovnih operacija na okoliš:

  • 94% udjela duhana kupljeno je bez rizika od deforestacije prirodnih šuma i bez prenamjene prirodnih ekosustava.[6]
  • Četvrtu godinu zaredom PMI je dobio odličnu ocjenu od strane nevladine organizacije CDP koja procjenjuje transparentnost kompanija u izvještavanju o utjecajima na klimu, šume i vode.

Kao nadopunu sadržaju i podacima uključenima u Izvješće, PMI je predstavio i primjere zemalja u kojima je predstavljen rad kompanije u prioritetnim područjima održivosti, a dostupni su ovdje. Izvješće za 2023.


[1] Brojke se temelje na korisničkim panelima IQOS-a i istraživanjima tržišta PMI-ja. Procijenjeni broj korisnika oralnog nikotina i električnih parilica je približan, s dodatnim detaljima metodologije koji će biti pruženi u budućim objavama. Za više informacija pogledajte Rječnik dostupan na stranicama 208-212 Integriranog izvješća za 2023.

[2]Za definiciju neto prihoda povezanog s bezdimnim proizvodima, pogledajte Rječnik dostupan na stranicama 208-212 Integriranog izvješća za 2023. Podaci isključuju utjecaj povezan s prekidom distribucijskog aranžmana na Bliskom Istoku u 2023.

[3] Isključujući PMI Duty Free. Izvještaj Svjetske banke izdan 2023. godine koristi se kao usporedna osnova za klasifikaciju razina dohotka. Za definiciju tržišta niskog i srednjeg dohotka, pogledajte Rječnik dostupan na stranicama 208-212 Integriranog izvješća za 2023.

[4] Ulaganja se odnose na istraživanje, razvoj proizvoda i komercijalni razvoj, proizvodni kapacitet, znanstveno potvrđivanje i studije o razumijevanju odraslih pušača. Brojke ne uključuju Swedish Match i Vectura Fertin Pharma.

[5] Više detalja dostupno je u KPI protokolu za održivost za 2023.

[6] Više detalja dostupno je u KPI protokolu za održivost za 2023.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.