Drugi hrvatski Startup Weekend održan je na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa (ZŠEM) i predstavlja hrvatsku inačicu globalnog trenda razvijanja poslovnih ideja i poduzetničkih vještina. Događaj je službeno otvoren pozdravnim govorom organizatora Milana Belojevića i dekana ZŠEM-a Đure Njavre, koji je istaknuo kako je upravo mladi poduzetnički duh ključ za oporavak od recesije. Predstavnica Startup Weekend-a iz Seattlea, Danielle Reyes, upoznala je sudionike s globalnim sponzorima događaja među kojima su i neki od najvrijednijih svjetskih brandova Microsoft i Google, a da je poduzetništvo prije svega zabavan posao sudionicima je pokazao i Magnus Resch, direktor njemačke tvrtke Springstar, koji će preko vikenda imati ulogu mentora.
Nakon uvodnih riječi na red su došli sudionici sa svojim „pitch“ prezentacijama. U 60 sekundi ostalim su sudionicima ispričali nešto o sebi i problemu od osobnog značaja te su objasnili kako ga oni mogu riješiti i što im je za to potrebno. Ukupno je prezentirano 27 ideja, nakon čega su izabrane one najbolje na kojima će se raditi tijekom vikenda. Uz pomoć stručnih mentora deset timova, sastavljenih od sudionika s različitim iskustvima i vještinama, radilo je na razvoju svojih poslovnih planova koje su u nedjelju prezentirali potencijalnim investitorima.
Da poduzetničkom duhu ni godine nisu grancica dokazala je i 12-godišnja Josephine Ida Zec koja se ovoga puta nije natjecala već je predstavila i potpisivala svoju prvu knjigu, Animingles, stvorenu upravo iz ideje kojom je na Startup Weekendu u lipnju osvojila treće mjesto. Ova mala turneja imala je i humanitarni karakter jer je za svaku kupljenu knjigu druga darovana dječjem odjelu zagrebačke bolnice Rebro.
Pobjednici Torbak putuju u Rio de Janeiro
Kroz 54 sata 11 timova je radilo na svojim idejama, da bi ih prezentirali sucima i nadali se pobjedi. Drugo mjesto osvojila je ekipa Računamo svaki dan, a treće Mašinerija. Organizatori drugog Startup Weekenda Zagreb iznimno su zadovoljni. Organizatori su zadovoljni idejama koje su predstavljene. Drugačije su ideje timova u odnosu na prošlu godinu.
Pobjednički tim dobiva reklamnu kampanju u vrijednosti od 100 tisuća kuna i put u Rio de Janeiro gdje će predstavljati Hrvatsku na međunarodnom natjecanju startupova.