Nekome možda zvuči beznačajno, a nekome ‘wow’. Neki kažu da s tri godine beba postaje dijete, onda izgleda da su na dobrom putu. Da, da, treba im još mnogo do punoljetnosti kao i do ‘zlatnih godina’, ali vjeruju da s navršene tri itekako pokazuju ozbiljnost i ukazuju povjerenje. SRETAN IM ROĐENDAN!
Povodom svojeg trećeg rođendana, ZGRADOnačelnik.hr vas poziva da u rođendanskom mjesecu upravo VI podijelite s njima SVOJA promišljanja te im do 14.10.2023. na mail mailto:[email protected] pošaljete vaš osvrt za rubriku 'Komentari i mišljenja', a na temu: Koje korake bi trebalo (i tko bi trebao) poduzeti u sljedećih godinu dana da bi jedna nekretnina (višestambena, poslovna, javna zgrada, obiteljska kuća) ili naselje/grad bili uspješniji, bolji, održiviji, funkcionalniji, a njihovi stanovnici odnosno (su)vlasnici sretniji?
Inače, rekli bismo da je u tri godine od pokretanja, ZGRADOnačelnik.hr postao centralno mjesto, savjetodavno-edukativno-informativni servis za sve suvlasnike nekretnina u Hrvatskoj. Kako kažu, možda pretjeruju u frazi ‘centralno mjesto’, no istinski vjeruju i nadaju da je to tako. Svakoga dana se trude se svojim objavama, ali i brojnim projektima, suvlasnicima zgrada u Hrvatskoj približiti tu zgradu, odgovornost koju imaju prema njoj, obaveze koje moraju ispunjavati, ali i projekte koje mogu provoditi. Kada kažu ‘zgrada’, misle na sve objekte koje imaju zidove i krov, dakle, privatne, javne i poslovne zgrade te obiteljske kuće.
Jer ‘džabe’ vama vaša četiri zida ako ne pazite na cijelu zgradu!
U posljednjih godinu dana organizirali su brojne događaje, napisali stotine tekstova, odgovorili na još više mailova i poruka u kojima su ih molili pomoć jer zgrada ima problem, a svima poručuju – ne brinite se, ZGRADOnačelnik.hr vam ‘drži leđa’.
Godina ima 365 dana, a oni barem dvostruko toliko ideja, projekata i želja. Vjeruju da će u idućih godinu dana raditi još više, kreirati još zanimljivih i edukativnih projekata te nastaviti širiti znanje. Zahvaljuju svima što ih pratite i podržavate – nastavite tako i dalje!
Osim što zahvaljuju svojim čitateljima kojih je danas oko 80 tisuća mjesečno, posebno se zahvaljuju svojim partnerima i pratiteljima na društvenim mrežama:
- Facebook – 6.000 pratitelja
- LinkedIn – 2.600 pratitelja
- FB grupa Predstavnici suvlasnika – gotovo 8.500 članova.
Što kažete, jesu li na dobrom putu?