Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Podravka ostvarila snažan rast neto dobiti unatoč padu prodaje u Hrvatskoj

Grupa Podravka u prvom je tromjesečju ove godine ostvarila neto dobit u iznosu od 25,8 milijuna kuna, što je za 239 posto više nego u istom razdoblju lani kada je neto dobit iznosila 7,6 milijuna kuna, objavila je danas Podravka putem Zagrebačke buzre. Prihodi od prodaje Grupe iznosili su 797,1 milijuna kuna i u odnosu na prvo tromjesečje lani povećani su za 2 posto.

Grupa Podravka u prvom je tromjesečju ove godine ostvarila neto dobit u iznosu od 25,8 milijuna kuna, što je za 239 posto više nego u istom razdoblju lani kada je neto dobit iznosila 7,6 milijuna kuna, objavila je danas Podravka putem Zagrebačke buzre. Prihodi od prodaje Grupe iznosili su 797,1 milijuna kuna i u odnosu na prvo tromjesečje lani povećani su za 2 posto.

Rast prodaje zabilježila su oba Podravkina poslovna područja, prehrana i pića te te farmaceutika.

Prihod od prodaje područja prehrane i pića iznosio je 636,2 milijuna kuna, što je rast za 2 posto u odnosu na prvi kvartal prošle godine.

Iz Podravke pritom napominju kako će povećanje prodaje zbog uskrsnih blagdana, koje je prošle godine bilo vidljivo u prvom tromjesečju, ove godine biti vidljivo u drugom tromjesečju.

Područje farmaceutike u prva tri mjeseca ove godine ostvarilo je prodaju u iznosu od 160,9 milijuna kuna, što je u odnosu na isto lanjsko razdoblje porast za 3 posto.

Rast na krilima izvoznih tržišta

Grupa Podravka je u prvom tromjesečju zabilježila pad prodaje na domaćem tržištu dok su sva inozemna tržišta ostvarila rast prodaje.

Prihod od prodaje na tržištu Hrvatske iznosio je 344,2 milijuna kuna, što je u odnosu na prvo tromjesečje lani pad za 4 posto. U ukupnoj prodaji Podravke hrvatsko tržište ima udio od 43,2 posto.

Prodaja na inozemnim tržištima porasla je za 7 posto, na 452,9 milijuna kuna, pa je udio inozemnih tržišta u ukupnoj prodaji porastao na 56,8 posto.

Iz Podravke pritom ističu da je najveći rast prodaje ostvaren na tržištu zapadne Europe, prekooceanskih zemalja i Dalekog istoka (18 posto), a značajan je porast ostvaren i na tržištima jugoistočne Europe (5 posto), srednje (6 posto) i istočne Europe (7 posto).

Veći troškovi

Operativni troškovi Grupe Podravka u prvom su kvartalu ove godine iznosili 754,6 milijuna kuna, što je u odnosu na isto lanjsko razdoblje porast za 4 posto.

Na taj su rast najviše utjecali troškovi prodanih proizvoda (483,2 milijuna kuna ili 4 posto više nego u prvo tromjesečju lani), a što je povezano s porastom prodaje. Porasli su i opći i administrativni troškovi (za 14 posto, na 61,9 milijuna kuna), na što su, kako navode iz Podravke, najviše utjecali troškovi otpremnina, amortizacije te povećane rezervacije.

Operativna dobit (EBIT) Grupe Podravka u prvom je tromjesečju ove godine iznosila 42,7 milijuna kuna i porasla je u odnosu na isto razdoblje lani za 48 posto, što ej rezultiralo porastom operativne marže (EBIT marže) na 5,4 posto.

Ostvarena neto dobit Grupe Podravka iznosi 25,8 milijuna kuna, a korigira li se za usklađenje vrijednosti obveznica (3,8 milijuna kuna) i otpremnine (3,5 milijuna kuna) tada neto dobit iznosi 33,1 milijun kuna, navodi se uz ostalo u izvješću.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.