Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Financije

Poduzetnici u sustavu PDV-a tek s primanjima većim od 230.000 kuna

Povećanje “praga” za obvezatan ulazak u sustav PDV-a primjenjuje se već u ovoj godini.

Povećanje "praga" za obvezatan ulazak u sustav PDV-a primjenjuje se već u ovoj godini.

Ako je ranije i bilo dvojbe pod kojim uvjetima poduzetnik, bez obzira na status, ulazi u sustav PDV-a ona više ne postoji. Naime, na službenim stranicama Porezne uprave pojašnjene su sve izmjene Zakona o PDV-u, javlja Hrvatska gospodarska komora.

Prema istim, povećanje “praga” za obvezatan ulazak u sustav PDV-a primjenjuje se već u ovoj godini. Svi poduzetnici, bez obzira na status, koji do kraja tekuće godine ne ostvare primitke veće od 230.000,00 kn, nisu dužni do 15. siječnja 2013. godine podnijeti prijavu nadležnoj ispostavi Porezne uprave za ulazak u sustav PDV-a.

Nedavno donijete izmjene Zakona o PDV-u, koje se dijelom primjenjuju u idućoj, a dijelom u ovoj godini, uzrokovale su različita tumačenja pojedinih stavaka zakona, što je u konačnici dovelo i do krivih interpretacija.

„Sa zadovoljstvom možemo konstatirati da su Ministarstvo financija i Porezna uprava RH objavljenim službenim tumačenjem navedenih izmjena u publikaciji „PDV za početnike“ od 21. ožujka 2012.  na svojoj službenoj internetskoj stranici www.porezna-uprava.hr  otklonili dilemu u pogledu primjene istih. Prema istom izvoru povećanje “praga” za obvezatan ulazak u sustav PDV-a primjenjuje se već u ovoj godini. Svi poduzetnici, bez obzira na status, koji do kraja tekuće godine ne ostvare primitke veće od 230.000,00 kn, nisu dužni do 15. siječnja 2013. godine podnijeti prijavu nadležnoj ispostavi Porezne uprave za ulazak u sustav PDV-a. Nadamo se da je ovim objašnjenjem otklonjena svaka nedoumica u pogledu primjene navedenih izmjena, te vjerujemo da će ovako važne informacije od interesa velikog broja malih poduzetnika, koji sami teško dolaze do njih, i dalje biti javno objavljivane i još dostupnije“, rekao je predsjednik Zajednice obiteljskog smještaja i turizama pri HGK Nedjeljko Pinezić.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.