Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Pogreške koje svi rade, ali nitko ne priznaje

Stranica wisebread podijelila je 7 najčešćih uredskih pogrešaka – koliko ih vi radite?

Stranica wisebread podijelila je 7 najčešćih uredskih pogrešaka – koliko ih vi radite?

1. Uzimanje stvari

Treba vam nekoliko spajalica za kod kuće. Doma nosite kemijsku i nikad je ne vratite. Ured često ima upravo ono što vam treba, a šef zna da ljudi uzimaju predmete i koriste ih za osobne potrebe – i to najčešće bez pitanja.

Bilo je i slučajeva kad su ljudi zbog toga dobivali otkaz, i zbog toga svi prešućuju svoje sitne krađe. Ali dokle god je riječ o malim stvarima, primjerice spajalicama, kemijskim olovkama, papirićima, o tome se ne priča. Ako ste učinkovit i marljiv radnik, šefa neće biti briga za tih nekoliko spajalica i papirića.

2. Zaštopavanje printera

Kad zablokirate printer, osjećate se osramoćeno. A još je sramotnije praviti se kao da se ništa nije dogodilo. Kada dođe majstor za popravak, morate priznati da ste ga vi uzrokovali zastoj u uredu. Pitajte kolege u uredu: “Jeste li ikad zaštopali printer papirima, i potom se pravili kao da se ništa nije dogodilo?” Svi će odmicati glavom, i negirati. Ali na kraju se uvijek sazna krivac.

3. Dolazak na posao unatoč bolesti

Sigurno ste vidjeli na poslu očito bolesnog kolegu i pitali ga: “Zašto si tu ako se ne osjećaš dovoljno dobro za rad?” On će vam kroz kašalj odgovoriti: “Imam nekog važnog posla, a ionako mi se ne da biti doma!”

Ne valja raditi bolestan, ako ne zbog sebe, onda zbog kolega.

4. Odlazak na zahod s mobitelom

Većina neće priznati da na zahod odlazi s mobitelom, ali očito lažu. Ako želite desetominutni predah, mobitel je odlično sredstvo zabave! Jedna američka anketa pokazala je da to radi čak 61% ljudi u uredu.

5. Surfanje internetom

Vrlo vjerojatno to upravo sad radite. Svi uredi danas imaju računalo s pristupom internetu, koji je prebogat sadržajem. Vi to radite. Vaš šef to radi, a sigurno i kolege. Ali nitko ne priznaje.

6. Preuzimanje zasluga za tuđi rad

Ovo je zeznuto. Definitivno je pogrešno preuzimati zasluge za tuđi rad, a pogotovo ako to radite redovito. Ali ponekad se događa. Primjerice na sastanku vas šef pohvali za rad koji je obavio netko drugi. Što učiniti? Priznati, i ispasti iskren ali neproduktivan? Preuzeti zasluge i likovati? Ili šutjeti i nadati se da će to svi zaboraviti? Većina bira zadnju opciju. Ovakve situacije su stvarno rijetkost, ali ipak se događaju. Nekad je stvarno najlakše prešutjeti.

7. Tračanje

I muškarci i žene tračaju (čak muškarci više). Svi pričaju o uredskim romansama, glasinama, potencijalnim otkazima, ili tipu koji svakodnevno smrdi na ribu. Ali nitko neće priznati da trača, jer se to smatra nepristojnim. Svatko tko negira da trača, očito laže, a to znaju i šefovi.

Pročitajte još:

Lifestyle

Dugotrajno sjedenje, znamo svi, može uzrokovati mnoštvo zdravstvenih problema, ali ovaj put usmjerit ćemo pažnju na nešto drugo

Lifestyle

U nastavku pročitajte kojih je to pet SOS vježbi za ured.

Lifestyle

Što učiniti ako ste na radnom mjestu okruženi ljudima koji su skloniji negativnim tračevima? Što ako ste meta upravo vi?

Novosti

Biti omiljen je moćan alat, i svi bi ga trebali razviti na poslu.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.