Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Pogreške koje svi rade, ali nitko ne priznaje

Stranica wisebread podijelila je 7 najčešćih uredskih pogrešaka – koliko ih vi radite?

Stranica wisebread podijelila je 7 najčešćih uredskih pogrešaka – koliko ih vi radite?

1. Uzimanje stvari

Treba vam nekoliko spajalica za kod kuće. Doma nosite kemijsku i nikad je ne vratite. Ured često ima upravo ono što vam treba, a šef zna da ljudi uzimaju predmete i koriste ih za osobne potrebe – i to najčešće bez pitanja.

Bilo je i slučajeva kad su ljudi zbog toga dobivali otkaz, i zbog toga svi prešućuju svoje sitne krađe. Ali dokle god je riječ o malim stvarima, primjerice spajalicama, kemijskim olovkama, papirićima, o tome se ne priča. Ako ste učinkovit i marljiv radnik, šefa neće biti briga za tih nekoliko spajalica i papirića.

2. Zaštopavanje printera

Kad zablokirate printer, osjećate se osramoćeno. A još je sramotnije praviti se kao da se ništa nije dogodilo. Kada dođe majstor za popravak, morate priznati da ste ga vi uzrokovali zastoj u uredu. Pitajte kolege u uredu: “Jeste li ikad zaštopali printer papirima, i potom se pravili kao da se ništa nije dogodilo?” Svi će odmicati glavom, i negirati. Ali na kraju se uvijek sazna krivac.

3. Dolazak na posao unatoč bolesti

Sigurno ste vidjeli na poslu očito bolesnog kolegu i pitali ga: “Zašto si tu ako se ne osjećaš dovoljno dobro za rad?” On će vam kroz kašalj odgovoriti: “Imam nekog važnog posla, a ionako mi se ne da biti doma!”

Ne valja raditi bolestan, ako ne zbog sebe, onda zbog kolega.

4. Odlazak na zahod s mobitelom

Većina neće priznati da na zahod odlazi s mobitelom, ali očito lažu. Ako želite desetominutni predah, mobitel je odlično sredstvo zabave! Jedna američka anketa pokazala je da to radi čak 61% ljudi u uredu.

5. Surfanje internetom

Vrlo vjerojatno to upravo sad radite. Svi uredi danas imaju računalo s pristupom internetu, koji je prebogat sadržajem. Vi to radite. Vaš šef to radi, a sigurno i kolege. Ali nitko ne priznaje.

6. Preuzimanje zasluga za tuđi rad

Ovo je zeznuto. Definitivno je pogrešno preuzimati zasluge za tuđi rad, a pogotovo ako to radite redovito. Ali ponekad se događa. Primjerice na sastanku vas šef pohvali za rad koji je obavio netko drugi. Što učiniti? Priznati, i ispasti iskren ali neproduktivan? Preuzeti zasluge i likovati? Ili šutjeti i nadati se da će to svi zaboraviti? Većina bira zadnju opciju. Ovakve situacije su stvarno rijetkost, ali ipak se događaju. Nekad je stvarno najlakše prešutjeti.

7. Tračanje

I muškarci i žene tračaju (čak muškarci više). Svi pričaju o uredskim romansama, glasinama, potencijalnim otkazima, ili tipu koji svakodnevno smrdi na ribu. Ali nitko neće priznati da trača, jer se to smatra nepristojnim. Svatko tko negira da trača, očito laže, a to znaju i šefovi.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.