Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Nagradne igre

Poklanjamo vam knjigu 4-D Branding, Thomasa Gada

Dragi naši čitatelji, nastavljamo vam poklanjati knjige. Na redu je hit naslov nakladničke kuće Differo – poklanjamo vam 2×1 knjigu 4-D Branding, Thomasa Gada. Tvrtke investiraju pravo bogatstvo u stvaranje i održavanje svojih brendova. Većina tog budžeta je potrošena bez jasnih ciljeva ili prethodno utvrđenih alata za ocjenjivanje učinka. 4-D Branding nudi jasan analitički koncept i metodu mjerenja učinka vašeg branda; model je poduprijet mnogim primjerima iz poslovnog svijeta. Knjigu su osvojili Jurana Puljić i Robert Halilović.

Dragi naši čitatelji, nastavljamo vam poklanjati knjige. Na redu je hit naslov nakladničke kuće Differo – poklanjamo vam 2x1 knjigu 4-D Branding, Thomasa Gada. Tvrtke investiraju pravo bogatstvo u stvaranje i održavanje svojih brendova. Većina tog budžeta je potrošena bez jasnih ciljeva ili prethodno utvrđenih alata za ocjenjivanje učinka. 4-D Branding nudi jasan analitički koncept i metodu mjerenja učinka vašeg branda; model je poduprijet mnogim primjerima iz poslovnog svijeta. Knjigu su osvojili Jurana Puljić i Robert Halilović.

4-D Branding, djelo švedskog autora i stratega brenda, Thomasa Gada, predstavlja najznačajniji do sada objavljeni naslov na području problematike razumijevanja, stvaranja i upravljanja brendom. Većina knjiga koje razlažu problematiku brendinga uglavnom počivaju na retrospektivnom prikazu uspjeha etabliranih brendova i idealiziranim vizijama njihove pozicije na tržištu, no ni jedna od njih ne nudi praktična uputstva i odgovore na najznačajnije pitanje:

Kako stvoriti, razvijati i na tržištu održati snažan brand?

Thomas vam omogućuje pristup revolucionarnom 4-dimenzionalnom modelu prijeko potrebnom da biste mogli razumjeti brendove snage i slabosti. Model se može koristiti da bi se stvorio novi brand ili analizirale strateške opcije za već postojeće brendove. Model omogućuje tvrtkama da stvore svoj vlastiti jedinstveni “brend kod” ili “mindspace”, jedinstveni korporativni DNA koji može unaprijediti svaki aspekt vašeg poslovanja – od inovacije produkta do zapošljavanja pravog kadra.

4-D model sačinjavaju: funkcionalna dimenzija koja opisuje jedinstvene osobine vašeg proizvoda ili usluge; socijalna dimenzija koja govori o iskustvu korisnika vaše usluge ili proizvoda, kao što je Starbucks učinio kada je predstavio europsku kulturu kave u SAD; mentalna dimenzija koja je ključna za stjecanje individualnog iskustva kroz brand, kao što je Nike učinio sa sloganom “Just do it”, gradeći sustav vrijednosti u glavama vaših korisnika; te duhovna dimenzija koja je usko povezana za korisnikovim sustavom vjerovanja kao što je Anita Roddick učinila sa svojim Body Shopom.

Iako je primarna ciljna skupina ove knjige vezana uz marketing menadžere ili brand menadžere u tvrtkama te ostale profesionalce, ona će i mnogim drugima biti poželjno štivo u promišljanju tržišnih kretanja…

Kako sudjelujem?

Knjigu će najsretniji čitatelj osvojiti ako točno odgovori na pitanje: – „Kako se zove autor knjige 4-D Brending?“

Registrirajte se na portal Profitiraj.hr, pošaljite korisničko ime, broj mobitela za kontakt i mail naslova „4D” na [email protected]

Svaki tjedan dijelimo vam knjige – prijave za „4D Brending” primamo do 19. siječnja – zabavite se uz Profitiraj.hr


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.