Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Pokrenuli su biznis kada je kriza eksplodirala: ‘Za bolje ne znamo’

Tvrtka Neuralab nastala je prije četiri godine, u vrijeme eksplozije krize. U intervjuu za Poslovni.hr Krešimir Končić, koji je odgovoran za dizajn te poslovni razvoj Neuralaba, kaže kako ih to pretjerano ne dira – za bolje ni ne znaju.

Tvrtka Neuralab nastala je prije četiri godine, u vrijeme eksplozije krize. U intervjuu za Poslovni.hr Krešimir Končić, koji je odgovoran za dizajn te poslovni razvoj Neuralaba, kaže kako ih to pretjerano ne dira - za bolje ni ne znaju.

Neuralab je hipsterski rečeno “digitalno-kreativna” agencija koja omogućava klijentima vrhunski online nastup (making.digital.easy).  Bilo kroz web stranice, mobilne aplikacije, Facebook aplikacije ili moderne cloud usluge, uvijek osiguravamo da klijenti više vremena posvećuju svom core poslovanju, a to postižemo kroz partnerski pristup svakom projektu te razvojem cjelokupnih riješenja.

Važan dio firme je i Transmeet.TV, video platforma kroz koju guramo sve vezano uz video, animaciju i ostale stvari zanimljive mladoj i urbanoj online populaciji.

TTv-ov program dotiče se svih domena moderne umjetnosti i (urbane) kulture kombinirajući pritom najrazličitije novinarske forme. Ideja autora okupljenih oko TTv-a jest povezivanje i jačanje hrvatske, ali i regionalne mreže umjetnika, dizajnera, glazbenika i općenito ljubitelja digitalne kulture koji video prepoznaju kao sredstvo izražavanja.

Što vam je predstavljalo najveću prepreku pri pokretanju biznisa?

Realno nema nekih velikih prepreka pri pokretanju ovakve vrste poslovanja tj. ne morate imati skupe strojeve, opremu i klasičan uredski prostor. Kasnije se pokazalo da je upravo taj koncept rušilac naše horizontale, ali ipak… Da biste bili na jednom nivou morate početi ulagati u navedene stvari tako da su možda zapravo i postojale prepreke, ali ih mi radi vlastitog neznanja nismo percipirali. Valjda to tako treba i biti… No spomenuli bismo možda jednu birokratsku prepreku, a to je da tvrtka ne može imati engleski pravni naziv… Mislimo da su ta vremena odavno iza nas, a možda se čak i čine kontradiktornima u sustavu u kojem financije, telekomunikacije i energetiku drže upravo stranci.

Pozitivne i negativne strane pokretanja biznisa u vrijeme krize?

Da, mi smo stvarno pokrenuli biznis kada je kriza nastajala tj. 2008. godine kada su dionice dobivale vektor prema dolje i počinjalo se osjećati stezanje. Dobre stvari tj. dobra stvar je što ne poznajemo bolje, nažalost. Naviknuti smo rezati nepotrebne stvari, biti fokusirani te se ne razbacujemo suvišnom opremom i obećanjima. Loše stvari su svakako atmosfera kafana-kukanja i kvazi-revolucija, sveprisutna nelikvidnost i bojazan drugih firmi kada treba odriješiti kesu za novi web projekt. No iskreno, to se počinje mijenjati na bolje…Vektorčić se opet okreće.

Snimanje intervjua za HTV

Primjer loše i dobre prakse među domaćim novim tvrtkama?

Lošu smo imali (na sreću) samo jedanput i naravno, dogodila se radi neplaćanja. Cijela stvar je završila na sudu pa ne smijemo previše o tome, no čuli smo kako i ostali s tom tvrtkom imaju problema. Dobrih ima (opet na sreću) i previše! Izdvojili bismo Artim produkciju koja je s nama od početka te hrabro i za vrijeme krize organizira Terraneo festival, Algebru koja, iako nije nova tvrtka, svakodnevno pomiče granice inovativnih online projekata. Isto vrijedi i za Ping Pong dvosmjerne komunikacije (spin-off Abrakadabre) s kojima vrhunski surađujemo od početka. Sve ove tvrtke ozbiljno shvaćaju online segment poslovanja i što je još važnije, vidi se da “grizu” pa je s njima užitak raditi.

Vaš najveći uspjeh dosad?

Mislim da je konceptualni uspjeh bio taj što nas vanjske firme zovu na zajedničke produkcije, a budući i postojeći klijenti na izradu novih projekata. To nam je u jednu ruku potvrda početne etabliranosti. Ipak izdržati na tržištu ove četiri godine bio je dovoljan izazov sam po sebi pa bi to zapravo mogao biti pravi “uspjeh”.

Intervju u cijelosti možete pročitati na portalu www.poslovni.hr koji je pokrenuo novu rubriku naziva “Moja!deja”.

Napisao

Preporuka

Ekonomija

Tvrtka Coral A.E. objavila je da je 19. siječnja 2021. godine zaključila sporazum o preuzimanju 75% udjela tvrtke APIOS d.o.o.

Komunikacija

Natjecanje Effie Awards Croatia, na kojem stručnjaci nagrađuju najeffiekasnije agencije i oglašivače koji ujedinjuju strateško promišljanje, kreativnost i vrhunske tržišne rezultate, 12. će godinu...

Ekonomija

Google je predstavio prvi natječaj Google.org Impact Challenge namijenjen zemljama srednje i istočne Europe – otvoren javni poziv za podršku organizacijama koje rade na...

Ljudski resursi

Sretno u pronalaženju posla. 

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o Sva prava pridržana.