Novosti

Pokrenut projekt označavanja meda znakom “Med iz Lijepe naše”

Hrvatska poljoprivredna agencija pokrenula je u suradnji s Hrvatskim pčelarskim savezom novi marketinški projekt pod nazivom “Dobrovoljno označavanje meda znakom Med iz Lijepe naše”, izvjestili su iz HPA.

Hrvatska poljoprivredna agencija pokrenula je u suradnji s Hrvatskim pčelarskim savezom novi marketinški projekt pod nazivom "Dobrovoljno označavanje meda znakom Med iz Lijepe naše", izvjestili su iz HPA.

Ovim projektom, kako ističu iz Agencije, želi se potrošačima dati informacija o podrijetlu i utvrđenoj kvaliteti meda proizvedenog na hrvatskim pčelinjacima.

 

U projektu mogu sudjelovati svi pčelari koji su upisani u evidenciju pčelara u Hrvatskoj te koji med prodaju izravnom prodajom (na gospodarstvu, tržnicama, sajmovima i drugim vidovima izravne prodaje).

 

Svaki zainteresirani pčelar koji želi na pakiranjima meda koristiti znak Med iz Lijepe naše podnosi zahtjev za uzorkovanjem i analizom kvalitete uzoraka meda.

 

Nakon provedene analize, ukoliko analiza zadovoljava svim propisanim parametrima, pčelaru se izdaje certifikat kvalitete meda te se potpisuje ugovor o korištenju znaka Med iz Lijepe naše.

 

Naljepnice za ambalažu meda izdaju se u HPA pčelarima koji su ostvarili pravo na raspolaganje certifikatom kvalitete, ističu iz Agencije.

 

Naljepnica se označava neponovljivim serijskim brojem pomoću kojeg je moguće putem internetske aplikacije dostupne na www.hpa.hr provjeriti podatke o podrijetlu i vrsti meda.

 

Provedbu i kontrolu projekta provode HPA i Hrvatski pčelarski savez.

 

Iz Agencije napominju kako je pčelarstvo u Hrvatskoj tradicionalna poljoprivredna grana koja ima veliki gospodarski značaj.

 

Prema podacima iz Hrvatskog pčelarskog saveza u Hrvatskoj ima oko 650.000 košnica putem kojih se godišnje proizvede 7.000 do 8.000 tona meda.

 

Prema podacima iz evidencije pčelara u Hrvatskoj je više od 11.000 pčelara od kojih je oko 8.000 organizirano u 145 udruga – članica Hrvatskog pčelarskog saveza.

 

U Hrvatskoj se većina meda prodaje izravnom prodajom na kućnom pragu, navodi se u priopćenju.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version