Pokretanjem teme Equality & Diversity, HURA otvorila novo poglavlje

Akcije govore glasnije od riječi kada je u pitanju jednakost i raznolikost. Redefiniranje naizgled jednakog i raznolikog vodstva danas bi trebalo biti ključni imperativ industrije koja želi angažirati talente, potaknuti inovacije i napredovati u budućnosti. Upravo stoga Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA), u suradnji sa 42 agencije članice i poslovnim partnerima, radi na isticanju vrijednosti raznolikosti za kreativnost i učinkovitost.

Equality & Diversity, priča fokusirana na budućnost, zamišljena je kao platforma za učenje i unaprjeđenje poslovnog svijeta. S ciljem pružanja pozitivnog primjera unutar kreativne industrije i pokretanja priče o raznolikosti i jednakosti, organizirani su razgovor i diskusija u A most unusual gardenu, kojima su prisustvovali HURA-ine članice i partneri.

Kroz dijalog s uzvanicima, razgovor su vodile Andrea Štimac (HURA), Anđela Buljan Šiber (Izone) i Anita Letica (Philip Morris International).

„U HURA-i smo predani poboljšanju raznolikosti u industriji oglašavanja i marketinških komunikacija te smo upravo s tim ciljem s našim članovima počeli aktivno razgovarati o koracima koje možemo poduzeti da bi osigurali inkluzivnost te ujedno i drugima poslužili kao dobar primjer“, istaknula je Andrea Štimac, članica Uprave HURA-e i voditeljica radne skupine koja se bavi tematikom raznolikosti i jednakosti.

Anita Letica, generalna direktorica Philip Morris Internationala za tržišta Hrvatske i Slovenije, naglasila je važnost raznolikosti u poslovanju velike kompanije: „Prema našem iskustvu, raznolikost mišljenja i perspektiva dovodi do najboljih ideja, potiče kreativnost i inovativnost te rezultira uspješnim poslovanjem.“

Anđela Buljan Šiber, direktorica agencije Izone, osvrnula se i na važnost istih uvjeta: “Inkluzija znači osigurati iste uvjete, a mi smo kao kreativna industrija odgovorni za postavljanje dobrih praksi te stoga trebamo povesti pozitivnim primjerima.“

Equality & Diversity prvi je u nizu evenata kojima se nastoji ukazati na načine na koje kreativna industrija može motivirati društvo i stvarati bolji svijet s jednakom zastupljenošću, jednakim ulogama, jednakom plaćom i jednakim poštovanjem.

HURA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje je vodeća strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dani komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte.

Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

Podijeli

Odgovori

Top