Među ostalim rezultatima izdvajamo da radnici potroše više od trećinu vremena (36%) na pokušavanje kontaktiranja kupaca, partnera ili kolega, pronalazaka informacija ili dogovaranja sastanaka.
Gotovo milijun dolara uštede godišnje?
Otkriveno je da je manjak znanja radnika krivac za čak 25 posto neproduktivnosti koje se događaju u poslovanju. Tih 25 posto nam je dodatnih 6 tjedana produktivnog rada ukoliko pravilno radimo i postupamo s radnicima, izjavio je Steve Taylor iz Webtorialsa.
Studija pokazuje da ako jedinstvene komunikacijske usluge kojima upravljamo glasom ili e-mailom, možemo odraditi za dva sata dnevno produktivnog rada. Ukoliko se poslužimo informacijama da tipične američke firme troše između 40.000 do 110.000 dolara na plaće zaposlenika, dolazimo do izračuna: tvrtka s 50 zaposlenika na godišnjoj razini mogla bi uštedjeti oko 950.000 dolara samo da se radi produktivno, naveo je kao primjer Steve Taylor na kraju provedene analize.
