Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Samo polovica hrvatskih marketinških stručnjaka ima jasnu strategiju digitalnog marketinga

Polovica marketinških stručnjaka i predstavnika domaćih kompanija u digitalni marketing ulaže manji dio svog ukupnog marketinškog budžeta, 20 posto njih sav ili većinu, a 5 posto ne ulaže ništa.

Polovica marketinških stručnjaka i predstavnika domaćih kompanija u digitalni marketing ulaže manji dio svog ukupnog marketinškog budžeta, 20 posto njih sav ili većinu, a 5 posto ne ulaže ništa. Rezultati su to istraživanja pod nazivom „Stanje digitalnog marketinga i tehnologija u marketingu u Hrvatskoj“ koje su pokrenuli RTL Hrvatska i Star Digital grupa, a čiji će se rezultati predstaviti sutra u Kaptol Boutique Cinema u Zagrebu na prvom izdanju konferencije Digital Shapers.

Svrha istraživanja bila je utvrditi kakvo je stanje digitalnog marketinga u Hrvatskoj te prate li i koliko domaće kompanije najnovije marketinške trendove u području digitalizacije.

Naime, istraživanje je obuhvatilo više od stotinu marketinških stručnjaka i predstavnika hrvatskih kompanija te je, među ostalim, pokazalo kako polovica ispitanih ima jasno postavljenu strategiju digitalnog marketinga i među njima većina, 85 posto, prati metrike digitalnog marketinga. Tehnološka rješenja u marketingu važna su za gotovo 90 posto anketiranih, a ljudski i financijski resursi im predstavljaju glavni izazov.

Uz sve veći broj tehnoloških rješenja koja se koriste kao alati, marketingaši uviđaju da tehnologija postaje jedna od važnijih komponenti ukupne strategije što marketing svrstava u sam vrh digitalne evolucije.

Ovo je istraživanje stoga bilo dobra prilika da se identificira način na koji razmišlja hrvatska marketing branša, utvrdi koliko su im nove tehnologije važne u svakodnevnom radu te gdje se po tom pitanju trenutno nalaze.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.