Svaki četvrti građanin Hrvatske kupuje putem interneta. Najviše se kupuje odjeća, elektronički uređaji, uređaji za kućanstva, igračke i knjige. Tržišni trendovi, kao i razvoj novih tehnologija koje podupiru online poslovanje idu u prilog tomu i da ćemo sve više koristiti proizvode i usluge ljekarni upravo kroz online narudžbe. Uvođenje web shopova u poslovanje dodatni je poticaj njegovoj uspješnosti, ali i praćenju trendova koje donosi budućnost. On line kupnja već čini više od 80 posto aktivnosti građana Sjedinjenih Američkih Država. U online novčanike sve više posežu i građani Hrvatske, pa tako 5 posto njih kupuje svaki tjedan putem web shopova, a najmanje jednom mjesečno 21 posto kupaca.
Jele Ribičić, vlasnica i direktorica Zdravstvene ustanove Ljekarne Prima Farmacia, implementirala je u svoje poduzetništvo i ovaj način plasmana proizvoda.
Ova je farmaceutkinja veliki dio svog poslovnog života provela u veleprodaji lijekova. U svom radu za veliku farmaceutsku kuću prošla je sve etape poslovnog razvoja u ovoj struci, prikupila iznimno iskustvo, te snagu otisnuti se u vlastite poduzetničke vode. A u njima nepokolebljivo plovi već šest i pol godina zahvaljujući vlastitim ljekarnama koje uspješno vodi.
„Danas imam dvije ljekarne – jedna je u Vrgorcu, a jedna u Brelima. Imam sedam zaposlenih. Imamo širok dijapazon proizvoda, naravno primarno uz lijekove, jer smatram da ljudima trebamo ponuditi sadržajni izbor za kupnju odnosno nabavku. Ponudu ljekarni proširili smo i na web shop čime ne samo da smo obogatili naše prodajne mogućnosti nego pružili ljudima da „kupnjom iz naslonjača“ uštede vrijeme, novac, ali i trud“, opisala je svoj poduzetnički dijapazon Jele Ribičić.
„Tržište postaje sve zahtjevnije, kupac očekuje isporuku usluge ili proizvoda što kvalitetnije i brže, pa je sasvim razumljivo da smo mu željeli i u Ljekarnama Prima Farmacia biti što dostupniji. Najjednostavniji put do naših kupaca svakako je i web shop. A kupnja putem naše digitalne platforme koju smo pokrenuli ovog proljeća je to i pokazala stalnim porastom. Naši online kupci najviše kupuju kozmetiku, dodatke prehrani te medicinska pomagala“, iznosi podatke o navikama svojih online kupaca poduzetnica Jele Ribičić.
Online prodaja kontinuirano će rast i među građanima Hrvatske, a poduzetnice i poduzetnici koji među prvima implementiraju svoje sadržaje na dopadljiv digitalan način kupnje – „pobrat“ će i najviše uspjeha. Jele Ribičić svjesna je koliko se čak i u farmaceutici navike i želje kupaca mijenjaju s trendovima, pa je svoje poduzetništvo prilagodila upravo njima.