Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Poslodavci zadovoljni organiziranošću svojih djelatnika

Prosječnog djelatnika u malim i srednjim tvrtkama u Hrvatskoj većina poslodavaca (58 %) ocjenjuje vrlo dobrim. Odličnu ocjenu svojim je djelatnicima dalo 7 % poslodavaca, a trojku 35 % njih. Rezultati su to istraživanja koje je dr. sc. Kristina Brkić, osnivačica Organizacijskog instituta, provela na uzorku od 150 malih i srednjih tvrtki s područja cijele zemlje. Pritom je u istraživanje uključeno po 30 tvrtki iz pet hrvatskih regija.

Unatoč stereotipima koji prate stanovnike pojedinih dijelova zemlje, većih razlika u rezultatima iz različitih regija nema. Jednake ocjene na pitanja o organiziranosti svojih djelatnika daju poslodavci kako na jugu, tako i na sjeveru zemlje.

Iako su djelatnicima dali visoke ocjene za organiziranost, čak 23 % poslodavaca priznalo je da s realizacijom projekata kasni zbog loše organizacije. Pritom najviše krive vlastite radnike (30 %), nešto manje državu (28 %), a najmanje klijente (12 %). 30 % poslodavaca za slabu organiziranost podjednako krivi zaposlenike, državu i klijente.

 „Iako čak 92 % poslodavaca smatra da bi bilo korisno djelatnike educirati o organizacijskim vještinama, 30 % njih djelatnike ni na koji način nije podučavalo istima. U razgovoru mnogi od njih ističu da bi se organizacijske vještine trebale steći već kroz formalno školovanje. To bi omogućilo svakom djelatniku da univerzalne obrasce organizacije jednostavno primijeni na radnom mjestu. Ovako se organizacija svakog sustava razvija u hodu i njezini se nedostaci ozbiljno uočavaju tek kad poduzeću akumuliraju veću štetu“, kazala je profesionalna organizatorica dr. sc. Kristina Brkić.

Ugodno iznenađuje podatak da su datoteke na računalima u čak 31 % malih i srednjih tvrtki odlično, a u 54 % ispitanih tvrtki vrlo dobro organizirane. U stvarnom im pak svijetu vlada nešto veći nered. Prostora za napredak tvrtke imaju u organizaciji dokumentacije i stolova.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.