– Počela sam kao poduzetnica Ars marketingom, obrtom za poslovno savjetovanje i promidžbu, pružajući marketinške usluge, ali i usluge poslovne edukacije i savjetovanja. Zbog razvoja i rasta obrt Ars marketing prerastao je u poduzeće Filaks d.o.o., koje pruža iste usluge savjetovanja i edukacije. Održali smo velik broj seminara i radionica te sudjelovali u brojnim konferencijama. Upiti klijenata vodili su nas prema osnivanju ustanove za obrazovanje odraslih i tako smo osnovali Poslovno učilište Filaks, čije je programe verificiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa i upisuju se u radnu knjižicu – objašnjava početke Filaksa Mlivić Budeš.
Najtraženiji seminari marketing i menadžment
Danas Filaks polaznicima nudi programe vezane uz marketing, prodaju, menadžment i poslovnu komunikaciju. Mlivić Budeš kaže da je najveći interes za programe usavršavanja iz marketinga i seminare iz poslovne komunikacije i menadžmenta.
– Vjerujemo da će u budućnosti klijenti rado birati teme iz osobnog razvoja, jer u zadnje vrijeme sve više osoba samostalno ulaže u edukaciju, odnosno ne plaćaju im poduzeća u kojima rade. Naši predavači iskustvo prenose analizom poslovnih slučajeva i brojnim primjerima iz prakse, potičući diskusiju. Nastava je interaktivna jer radimo s malim grupama polaznika – objašnjava Mlivić Budeš i dodaje da je ključno imati volju uložiti vrijeme i novac u sebe.
Programi počinju u ožujku
– Osim edukacije i savjetovanja, poduzećima nudimo marketinške usluge – potpunu uslugu kreiranja i implementacije marketinških aktivnosti, od kreiranja marketinške strategije do realizacije različitih oblika promocije, uključujući i kreiranje promidžbenih brošura i časopisa u čemu imamo veliko iskustvo i referencije. Specijalizirali smo se i za izradu poslovnih i marketinških planova. Posebnu uslugu osiguravamo malim i srednjim poduzećima, jer imaju specifične potrebe.
Zainteresirani za programe Poslovnog učilišta Filaks informacije mogu potražiti na www.filaks.hr ili na telefon 01 2430 850. Programi usavršavanja su u tijeku, a sljedeća grupa počinje u ožujku 2010. godine za programe: specijalist za oglašavanje i odnose s javnošću, specijalist za prodaju i prezentaciju proizvoda i usluga, voditelj projekta (u reklamnoj agenciji), voditelj marke i menadžer u malom poduzetništvu (svi u trajanju od 150 sati).
Svi se programi upisuju u radnu knjižicu a u pripremi su i novi seminari i konferencije o kojima više na internetskim stranicama škole.
