Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Poslovno tvitanje, Facebook, Linkedin – posao ili obično gubljenje vremena?

Besplatno online-oglašavanje veliki je svjetski hit. Od lokalnog automehaničara do multinacionalnih kompanija, svi su se uključili u tvitanje, postanje, komentiranje… Za fanove se natječu svi – od predsjednika SAD-a do rock-zvijezda, starleta i glumaca. I dok velike firme imaju odjele koji se bave marketinškim strategijama i promidžbom, male kompanije reklamiranje online često shvaćaju kao usputnu aktivnost…

Besplatno online-oglašavanje veliki je svjetski hit. Od lokalnog automehaničara do multinacionalnih kompanija, svi su se uključili u tvitanje, postanje, komentiranje… Za fanove se natječu svi – od predsjednika SAD-a do rock-zvijezda, starleta i glumaca. I dok velike firme imaju odjele koji se bave marketinškim strategijama i promidžbom, male kompanije reklamiranje online često shvaćaju kao usputnu aktivnost…

Postoje deseci primjera koji govore o jeftinim ili potpuno besplatnim kampanjama na internetu – upotrijebite Twitter, Facebook ili Linkedin, blogajte i tako promičite tvrtku. Ipak, u toj priči postoji i druga strana medalje – male kompanije rijetko imaju osobu koja se bavi isključivo tim oblikom promidžbe. Obično se nekoga tko je „bolje upoznat“ sa socijalnim mrežama uposli da dodatno radi na online-promidžbi firme.

Usputni posao – velika opasnost za imidž

Problem nastaje što ta osoba: a) ne stiže obavljati svoj osnovni posao, b) oglašavanje i promidžbu koju radi na taj način odrađuje u hodu, ne razmišljajući previše o stilu rečenica, tipfelerima, vizualnom dojmu poruke. Sve to može dovesti do negativnog efekta – vaša kompanija može izgledati šlampavo, neozbiljno, čak i smiješno, bez obzira na to što su vaši stvarni proizvodi ili usluge vrhunske kvalitete.

Ne gubite se u mnoštvu

U obzir treba uzeti i sljedeću činjenicu – niste jedini koji ste se sjetili besplatnog oglašavanja preko socijalnih mreža. U šumi tvitova, postova i komentara teško se vidi informacija, a situacija će se samo dodatno komplicirati kako kompanije budu prepoznavale taj način komuniciranja s javnosti.

Stoga vaša prisutnost mora biti opažena – inovativnošću, drugačijim pristupom – ovisno o industriji u kojoj se natječete. Medijska kuća preko socijalnih mreža borit će se za hitove, klikove ili referentnost. Privatnoj poliklinici s druge strane upitan je benefit otvaranja fan pagea ili tvitanja jer njihovi ciljani korisnici neće na osnovi oglasa na socijalnoj mreži odlučivati o svome zdravlju.

Do novih guma preko porukica?

Tvitanje lokalnog vulkanizera o sniženjima sezonskih guma može biti uzaludan posao ili pun poslovni pogodak – ovisi o broju sljedbenika koje je dotični vulkanizer za svoje poslovanje prikupio. A tu opet dolazimo do početka priče – i inicijalnog truda (koji mora biti ozbiljan i inovativan) oko skupljanja sljedbenika, fanova, lajkera…

A kada ih, i ako ih imate – redovito objavljivanje novosti presudno je. Inače ćete ostati po strani, a vaša aktivnost, pa i minimalna, najvjerojatnije će (p)ostati – gubitak vremena.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.