Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Povodom rođendana LAQO najavljuje novi proizvod: LAQO osiguranje kućnih ljubimaca dostupno od kraja listopada

LAQO, digitalni brend Croatia osiguranja koji djeluje u sastavu Adris grupe, slavi treći rođendan i lidersku poziciju na tržištu digitalnih osiguranja u Hrvatskoj.

LAQO, digitalni brend Croatia osiguranja koji djeluje u sastavu Adris grupe, slavi treći rođendan i lidersku poziciju na tržištu digitalnih osiguranja u Hrvatskoj. U samo tri godine LAQO je uveo niz inovacija na domaćem i svjetskom tržištu osiguranja, a sada najavljuje još jednu – prvi uvodi u potpunosti digitalno osiguranje kućnih ljubimaca u Hrvatskoj.

Od lansiranja do danas, LAQO web stranica bilježi više od 7,6 milijuna posjeta, a izračun cijene osiguranja pokrenut je više od 1,2 milijuna puta. Sjajne rezultate LAQO ostvaruje i u programu prevencije LaqoPrevent koji klijente potiče na sigurniju vožnju te ih je nagradilo s više od 2.200 nagrada. Zabilježen je i značajan interes za novim putnim osiguranjem koje je na LAQO webu od lansiranja posjećen više od 180 tisuća puta. LAQO GPT, digitalni asistent razvijen u suradnji s Infobipom, uspješno je odgovorio na većinu upita od strane korisnika od svog lansiranja. LAQO je ušao i u metaverse te predstavio prvi muzej osiguranja na svijetu na platformi Decentraland. Prvi je i među osiguranjima u Hrvatskoj uveo plaćanje kriptovalutama.

“Lansirajući LAQO odlučili smo preuzeti ulogu predvodnika digitalnih promjena i inovacija na našem tržištu na čemu kontinuirano i uspješno radimo, što potvrđuju i rezultati. Naši su procesi jednostavni, proizvodi su jasni i pristupačni klijentima. LAQO se smatra jednim od najbrže rastućih insurtecha u Europi te je brend koji ne kopira, nego stvara trendove. U tom smjeru, povodom trećeg rođendana odlučili smo najaviti još jednu inovaciju – u potpunosti digitalno osiguranje kućnih ljubimaca”, ističe Ana Zovko, direktorica sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja.

LAQO prvi uvodi u potpunosti digitalno osiguranje kućnih ljubimaca

Tržište osiguranja kućnih ljubimaca u Europi je procijenjeno na gotovo tri milijarde eura, a, prema predviđanjima, trebalo bi dosegnuti vrijednost veću od 5,5 milijardi eura do 2028. godine. U 2022. godini bilo je otprilike 145 milijuna kućnih ljubimaca samo u Europskoj uniji, a prema podacima Europa Pet Insurance Marketa, psi i mačke su najpopularniji među njima. Nakon polica Obveznog i Kasko osiguranja za vozila i putnog osiguranja, LAQO uvodi novi proizvod – u potpunosti digitalno osiguranje kućnih ljubimaca u Hrvatskoj.

LAQO osiguranje primjenjivo je na ljubimce, točnije pse i mačke, s ili bez rodovnice, koji su čipirani i između osam tjedana i do deset godina starosti. Osiguranje traje godinu dana, a korisnik može osigurati više ljubimaca. Osnovno osiguranje uključuje privatnu odgovornost (odnosi se na uništenu imovinu koju kućni ljubimac prouzroči drugome te štetu nanesenu drugoj osobi) i osiguranje od posljedica nesretnog slučaja. Svi naši ugovaratelji mogu koristiti veterinarsku stanicu po izboru diljem Hrvatske, a polica osiguranja za isplatu štete će im biti uvijek  dostupna u LAQO aplikaciji. U ponudi digitalnog osiguranja je pokriće Liječi za dijagnostiku, liječenje, preglede i lijekove te pokriće Spriječi za prevenciju raznih zaraznih bolesti.

LAQO osiguranje za kućne ljubimce bit će dostupno krajem listopada na LAQO webu.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.