Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Povoljnije „last minute“ ponude potiču Nijemce na putovanja

Njemačke putničke agencije bilježe rast prodaje od 6 posto u odnosu na prošlu godinu zbog pada cijena na turističkom tržištu i sve veće „last minute“ povoljnije ponude što kod Nijemaca potiče želju za putovanjima, pokazala je analiza GfK o Nijemcima kao turistima u prvom dijelu tekuće sezone. Agencije najveći broj i porast rezervacija bilježe za mediteranska odredišta.

Njemačke putničke agencije bilježe rast prodaje od 6 posto u odnosu na prošlu godinu zbog pada cijena na turističkom tržištu i sve veće „last minute“ povoljnije ponude što kod Nijemaca potiče želju za putovanjima, pokazala je analiza GfK o Nijemcima kao turistima u prvom dijelu tekuće sezone. Agencije najveći broj i porast rezervacija bilježe za mediteranska odredišta.

Takvu analizu GfK radi u sklopu svog tradicionalnog „GfK Tourism Distribution Panela,“ a podatke temelji na rezervacijama putovanja u oko 1.200 putničkih agencija u Njemačkoj i to do sredine srpnja.

Turska i Egipat sve traženija odredišta

Njemačke putničke agencije, prema analizi, najveći broj i porast rezervacija bilježe za mediteranska odredišta, i to za Tursku i Egipat koja su uz španjolske Baleare i Kanare te Italiju i SAD top odredišta.

U toj je grupi i Grčka, ali za tu zemlju, slično kao i za Portugal ove godine kod Nijemaca pada zanimanje, iako se tamo, slično kao i na Tajlandu, noćenje po osobi nudi i do 25 posto povoljnije nego lani.

„Last minute“ Njemci troše znatno manje

Analiza je pokazala i da Nijemci, koji se odlučuju za „last minute“ povoljnije aranžmane, u prosjeku troše i trećinu manje nego ostali turisti iz te zemlje, a za dva dana je kraći i njihov boravak u odredištu.

Suprotno tome, njemački turisti ove godine plaćaju nešto višu cijenu nego lani za Egipat, Maldive i Hrvatsku, koje slično kao i Italija, Nizozemska, Francuska, Poljska te sama Njemačke ove godine bilježe poraste broja njemačkih turista.

Njemačke turističke agencije ukazuju i na dobre rezultate rezervacija za dolazeću zimsku sezonu, za što su do kraja lipnja već imale 7 postotni rast, pri čemu prevladavaju rezervacije za istočni Mediteran te daleka putovanja.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.