Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Povratna informacija s tržišta

Ne postoji niti jedan posao gdje je moguće raditi samostalno i ne biti u kontaktu s drugim igračima na tržištu. Svakodnevno primamo komentare o načinu na koji obavljamo posao, o tome kakva je kvaliteta naših proizvoda i usluga te povratne informacije o cijeni, odnosu prodavača s kupcima i dojmu kojeg ostavljamo i slično.

Ne postoji niti jedan posao gdje je moguće raditi samostalno i ne biti u kontaktu s drugim igračima na tržištu. Svakodnevno primamo komentare o načinu na koji obavljamo posao, o tome kakva je kvaliteta naših proizvoda i usluga te povratne informacije o cijeni, odnosu prodavača s kupcima i dojmu kojeg ostavljamo i slično.

Svi na tržištu ovisimo o povratnoj informaciji naših kupaca, korisnika i klijenata. Također, važno nam je kakve odnose imamo s poslovnim suradnicima jer smo stalno u interakciji s tržištem. Ne postoji niti jedan posao gdje je moguće raditi samostalno i ne biti u kontaktu s drugim igračima na tržištu. Svakodnevno primamo komentare o načinu na koji obavljamo posao, o tome kakva je kvaliteta naših proizvoda i usluga te povratne informacije o cijeni, odnosu prodavača s kupcima i dojmu kojeg ostavljamo i slično. Ako brinete o svom imidžu i razmišljate o dugoročnim ciljevima, vjerojatno će vam jako biti važna svaka povratna informacija i razmislit ćete o opravdanosti svake kritike, komentara ili pohvale.

Za tvrtke

Svakoj tvrtki je u interesu da uskladi sve elemente marketinškog miksa, odnosno da proizvodi i usluge, cijena, distribucija i integrirana marketinška komunikacija budu usklađeni, povezani i osmišljeni na način da zadovolje želje i potrebe potrošača. Svaki ponuđač odlučuje koji splet jedinstvenih karakteristika će ponuditi tržištu, kojim intenzitetom, u kojem obliku i u kojem vremenskom razdoblju. Kada kreiramo strategiju nastupa na tržištu, važno je naglasiti da ne postoji definirana ispravna i neispravna strategija, već svaki ponuđač odlučuje koje ciljeve će slijediti, a samim time definira i korake koji su potrebni za postizanje tih ciljeva. Ukoliko na tržištu nastupate kao pravna osoba, svakako je važno da kontinuirano prikupljate povratne informacije i da ste fleksibilni u rješavanje eventualnih prigovora. Poznato je da se negativne povratne informacije puno brže šire od pozitivnih i da kupci negativna iskustva puno češće prepričavaju prijateljima, poznanicima i kolegama. Iz tog razloga je važno da se svaki prigovor rješava što je brže moguće, dakle u razumnom roku analizira razlog reklamacije i pokuša naći rješenje prihvatljivo za kupca i tvrtku, ali opet sve u skladu sa zacrtanom strategijom poslovanja.

Za pojedince

Međutim, mi i kao fizičke osobe ili pojedinci svakodnevno primamo povratne infromacije s tržišta. Tu je također jako važno da utvrdite koji je vaš cilj i u kojem smjeru idete. U suradnji s ljudima, bez obzira jesu li oni naši suradnici, klijenti, kolege ili nadređeni, svakodnevno smo izloženi njihovim komentarima i primamo informacije kako oni doživljavaju naš rad, ponašanje i komunikaciju. Kao što tvrtke imaju definirane ciljeve i postavljenu strategiju poslovanja, tako i mi kao pojedinci ne možemo svakodnevno mijenjati vlastito ponašanje u skladu s utjecajima drugih ljudi. Svakako, sve povratne informacije treba uzeti u obzir, ali uvijek treba provjeriti tko vam govori, što vam govori, iz kojeg razloga vam govori i koji su motivi osobe koja vam nešto govori kako biste utvrdili koliko se ti komentari uklapaju u vašu strategiju i postavljene ciljeve. Nakon što analizirate stanje, onda odlučujete što ćete učiniti s povratnom informacijom i kako ćete, kao fizička osoba, reagirati. Često čujemo da nas ljudi kritiziraju jer živimo u takvom okružju koje je sklono negativnim povratnim informacijama češće nego pohvalama.

Ciljevi

Dakle, ciljevi mogu biti kratkoročni i dugoročni, a za njihovo ostvarenje kreiramo strategiju nastupa na tržištu. Za uspješnu strategiju, važno je objektivno analizirati postojeće stanje na tržištu, uzimajući u obzir i povratne informacije naših kupaca, korisnika i potrošača.

Ključno je analizirati povratne informacije s tržišta, ali uvijek je potrebno dati objektivnu fotografiju stanja, a tek onda pristupiti postavljanju novih ciljeva ili eventualnom redefiniranju postojećih ciljeva. Strategija se ne mijenja iz dana u dan, važno je da se držimo odabranog smjera, ali ipak cijelim putem prilagođavamo taktičke aktivnosti u skladu s povratnim informacijama onih koji su nam najvažniji, a to su naši kupci i klijenti.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.