Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Pozitivni turistički trendovi nastavljeni i u rujnu – tri posto više gostiju

U hrvatskom turizmu i u rujnu su se nastavili pozitivni trendovi kao i u glavnom dijelu sezone, pa je unatoč relativno lošim vremenskim prilikama ostvaren porast turističkih dolazaka od tri posto i noćenja od šest posto u odnosu na lanjski rujan, istaknuo je danas u Zaboku ministar turizma Damir Bajs. Hrvatska se već aktivno priprema i za 2011. godinu. Tako će turističke mjere za iduću sezonu među prvima od konkurentskih zemalja dovršiti i predstaviti prije najveće svjetske turističke burze u Londonu, početkom studenog, kako bi se što kvalitetnije mogla „boriti s konkurencijom“, dodao je.

U hrvatskom turizmu i u rujnu su se nastavili pozitivni trendovi kao i u glavnom dijelu sezone, pa je unatoč relativno lošim vremenskim prilikama ostvaren porast turističkih dolazaka od tri posto i noćenja od šest posto u odnosu na lanjski rujan, istaknuo je danas u Zaboku ministar turizma Damir Bajs. Hrvatska se već aktivno priprema i za 2011. godinu. Tako će turističke mjere za iduću sezonu među prvima od konkurentskih zemalja dovršiti i predstaviti prije najveće svjetske turističke burze u Londonu, početkom studenog, kako bi se što kvalitetnije mogla „boriti s konkurencijom“, dodao je.

Na konferenciji za novinare u Hotelu dvorac Gjalski ministar je sa suradnicima i predstavnicima grada Zaboka te predstavnicima Krapinsko-zagorske županije iznosio prve podatke za rujan i ovogodišnjih devet mjeseci iz sustava turističkih zajednica, a koji se odnose na hrvatski Jadran i grad Zagreb.

Po tim podatcima u rujnu je u Hrvatskoj boravio 1,1 milijun turista koji su ostvarili 6,6 milijuna noćenja, što čini porasti od tri i šest posto u odnosu na lanjski rujan, dok je u prvih devet mjeseci ove godine Hrvatsku posjetilo 9,8 milijuna turista – ili tri posto više u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje. Također u prvih devet mjeseci ove godine ostvareno je ukupno 59 milijuna noćenja, što je porast od šest posto u odnosu na prvih devet mjeseci 2009. godine.

Više gostiju iz Njemačke, Poljske, Španjolske…

Najbolje rezultate na Jadranu ostvarile su Zadarska, Šibensko-kninska i Splitsko-dalmatinska županija. Među stranim tržištima ministar Bajs istaknuo je porast dolazaka gostiju iz Njemačke, Poljske, Španjolske, Slovenije, Austrije i Češke dok su se minusi nastavili iz Italije.

Dobri rezultati rujna posljedica su udruženog oglašavanja s tour operaterima te zalaganja svih turističkih djelatnika, koji su ovu sezonu shvatili oprezno, nisu se opustili i rade maksimalno, naglasio je ministar Bajs.

Pripreme za 2011. godinu

Hrvatska se već aktivno priprema i za 2011. godinu. Tako će turističke mjere za iduću sezonu među prvima od konkurentskih zemalja dovršiti i predstaviti prije najveće svjetske turističke burze u Londonu, početkom studenog, kako bi se što kvalitetnije mogla „boriti s konkurencijom“, dodao je.

Na novinarski upit o prihodima u turizmu ove godine ministar turizma Bajs je kazao kako su brojke o fizičkom turističkom prometu (dolasci i noćenja) do sada najbolje u hrvatskom turizmu, te da bi bilo dobro da slično bude i s financijskim brojkama (prihodom).

Za iduću godinu cilj hrvatskog turizma bit će održanje udjela hrvatskog u europskom turizmu od nešto više od dva posto, te povratak domaćeg gosta, za što se pripremaju i posebne mjere za 2011. godinu.

Kontinentalni turizam od velike važnosti

Ministar Bajs istaknuo je i da je važno razvijati kontinentalni turizam za što postoji sve veće zanimanje te veliki potencijal za povećanje sadašnjeg udjela od pet posto u ukupnom hrvatskom turizmu.

U tom smislu kazao je da su dvorci veliki turistički potencijal te kako bi ih bilo dobro iskoristiti za turističku ponudu jer bi ostali zaštićeni (kulturni spomenici), a istodobno postali i komercijalni.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.