Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Pozivamo vas na 30. jubilarni MAGROS 2018

Ovogodišnja tema je: MALOPRODAJA U EU – TRENDOVI I IZAZOVI. TRGOVINO, QUO VADIS? Konferencija se odvija pod visokim pokroviteljstvom predsjednice RH Kolinde Grabar-Kitarović.

Ovogodišnja tema je: MALOPRODAJA U EU – TRENDOVI I IZAZOVI. TRGOVINO, QUO VADIS? Konferencija se odvija pod visokim pokroviteljstvom predsjednice RH Kolinde Grabar-Kitarović.

Konferenciju organiziraju poslovni časopis – Suvremena trgovina i HGK, 24. listopada 2018. u dvorani tvrtke KRAŠ u Zagrebu s početkom u 9,00 sati.

Temu ćemo obraditi s dva gledišta:

Prvo, što se događa u maloprodaji unutar Europske unije, s naglaskom na nove trendove, ali i izazove koje oni nose sa sobom. Uvodno izlaganje na tu temu iznijet će Neil McMillan, direktor političkih poslova i trgovine EuroCommerca, krovne trgovinske organizacije EU. Posebno će biti govora o potrebi jedinstvenih odnosa na zajedničkom tržištu s posebnim osvrtom na Zakon o nepoštenoj trgovačkoj praksi i reakcije na njegovu provedbu unutar EU.

Drugo, analiza stanja hrvatske maloprodaje. Analizu će izraditi dr. Ivan-Damir Anić, iz Ekonomskog instituta Zagreb, a trebala bi odgovoriti na otvorena pitanja uloge domaćih lanaca trgovine u sve većem stupnju internacionalizacije domaćeg tržišta i jačanju inozemnih trgovačkih lanaca. Isto tako, pokazat će se i rezultati provođenja Zakona o nepoštenoj trgovačkoj praksi u Hrvatskoj koji je unio dosta nedoumica.

U dva panela pokušat ćemo ukazati na međuovisnost trgovine, proizvodnje i turizma, naglasiti značenje projekta „Od polja do stola“, obrazložiti što sa stajališta zaposlenosti znači kupovina domaćih proizvoda, a ujedno analitički razmotriti što nam donosi povećana internacionalizacija i kako se domaći trgovački lanci nose s tim problemima. Isto tako, trebamo utvrditi gdje je Hrvatska na gospodarskoj karti EU i kuda ide trgovina u Hrvatskoj.

Partneri

Organizacija skupa zamišljena je uz prisustvovanje i aktivno sudjelovanje najvažnijih institucija odgovornih za ova područja: Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova europske unije, Ministarstva turizma, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske obrtničke komore, Hrvatske udruge poslodavaca, Grada Zagreba, Ekonomskog instituta Zagreb, te HBOR-a i HAMAG Bicro-a, Turističke zajednice grada Zagreba, Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore i Zaklade Konrad Adenauer, te Smart partnera IBM-a.

Sudionici Konferencije biti će tvrtke i obrti, predstavnici gospodarskih udruženja (komora i poslodavaca) i nadležnih državnih institucija (ministarstava i agencija) iz Hrvatske i susjednih zemalja.

UKRATKO O MAGROSU 2018:

Tema: Maloprodaja u EU – trendovi i izazovi; Trgovino, Quo vadis?

Vrijeme održavanja: 24. listopada 2018. od 09,00 do 16,00 sati

Mjesto održavanja: Zagreb, dvorana Auditorium – Kraš, Ravnice 48

Organizatori: Suvremena trgovina i Hrvatska gospodarska komora

Suorganizatori: Zaklada Konrad Adenauer, Njemačko-hrvatska industrijska i trgovinska komora

Visoko pokroviteljstvo: Kolinda Grabar-Kitarović, predsjednica RH

Glavni pokrovitelj: Milan Bandić, gradonačelnik Grada Zagreba

Pokrovitelji: Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova europske unije i Hrvatska obrtnička komora

Organizacijska podrška: Kraš

Smart partneri: IBM i Hamag-Bicro

Akademski partneri: Ekonomski institut Zagreb, Libertas međunarodno sveučilište i Obrazovna grupa Zrinski

Sponzori: FINA, NTL, Bernarda, Badel 1862, Kotka, KentBank, Savez udruga malih trgovaca, Primacošped, Galko, Spaz

Dobrodošli na MAGROS 2018. Ulaz je slobodan.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.