Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Poznat je žiri natjecanja Effie, koji će odlučiti o najefikasnijim hrvatskim marketinškim projektima

Natjecanje Effie Awards Croatia, na kojem stručnjaci nagrađuju najeffiekasnije agencije i oglašivače koji ujedinjuju strateško promišljanje, kreativnost i vrhunske tržišne rezultate, 12. će godinu u Hrvatskoj izdvojiti najkvalitetnije projekte.

Natjecanje Effie Awards Croatia, na kojem stručnjaci nagrađuju najeffiekasnije agencije i oglašivače koji ujedinjuju strateško promišljanje, kreativnost i vrhunske tržišne rezultate, 12. će godinu u Hrvatskoj izdvojiti najkvalitetnije projekte. Efikasno komuniciranje u prethodnoj je godini bilo preduvjet opstanka na tržištu – marketinški stručnjaci možda na rast ili pad cijele kategorije nisu mogli utjecati, ali na svoj tržišni udio zasigurno jesu, što će prikazati svojim prijavama.

Dok natjecatelji bruse svoje prijavne materijale, okupljen je žiri natjecanja, već standardno sastavljen od stručnjaka iz različitih područja industrije. Članovi žirija sudjelovanjem pridonose konstantnom rastu kvalitete natjecanja koje je, prema istraživanju Ipsosa iz 2019., hrvatskim oglašivačima najvažnije u industriji tržišnog komuniciranja.

 

Effie Croatia Awards 2021 žiri

Za prvi krug selekcije najkvalitetnijih projekata hrvatske komunikacijske industrije bit će zaslužan stručni žiri koji će činiti ukupno 30 stručnjaka. Uz predsjednika žirija Zvonimira Sekija (Franck), žiri će sačinjavati i: Alina Radusin (Wiener osiguranje), Ante Šalinović (Ipsos), Danijel Štih (Mediacom), Danijela Maričević (Señor), Gašpar Novak (Kaufland), Gordana Periškić (RBA), Ines Umičević (Pipi), Iva Ančić (A1), Iva Barbarić (Zagrebačka banka), Iva Bokšić (McCann Zagreb), Ivana Boban (Telemach), Ivana Radić Čavlina (Belupo), Jelena Biluš (BrandKarma), Jelena Jelenc (Atlantic), Krešimir Dominić (Komunikacijski laboratorij), Kristina Bocak Gojun (Podravka), Lordan Kondić (Lordan Kondić, obrt za usluge), Marija Jakeljić (Laqo), Marijana Novak (ProMedia Group), Mario Lovrić (Studio Nexus), Nada Kaurin (Algebra), Nataša Krezić (Kraš), Nela Fegić Moguljak (Imago Ogilvy), Paula Baburić (Publicis Groupe / Saatchi&Saatchi), Petra Gajica (Pink Moon), Roberta Kranjec (Bruketa&Žinić&Grey) Tatjana Munjas (Carlsberg), Tatjana Rajković (Kvaka – Ured za kreativnu analizu) i Željko Krešić (BBDO).

Hrvatsko izdanje natjecanja Effie već više od desetljeća slavi najbolje i najučinkovitije agencije i oglašivače koji su svojim rezultatima postali predvodnici tržišnog komuniciranja. Prijave su otvorene, a od 21. siječnja 2021. u tijeku je redovni prijavni rok.

Sve informacije pronađite na službenim stranicama natjecanja Effie Awards Croatia.

HURA

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

Preporučujemo

Novosti

Svjetsko tržište aplikacija za mobilne uređaje iz godine u godinu rapidno raste. Do 2014. godine predviđa se kako će dosegnuti nevjerojatnih 58 milijardi dolara.

Izdvojeno

Kratice su u poslovnom svijetu postale dio svakodnevne komunikacije, a engleske skraćenice gotovo su u potpunosti zamijenile nekadašenje nazive kojima smo se koristili prije...

Financije

Većini ljudi primamljiva je pomisao da iz svog naslonjača mogu pratiti tržište, ulagati i, naravno, zarađivati.

Izdvojeno

Malo čiji sandučić elektronske pošte ne krije barem jednu odbijenicu poslanu nakon testiranja ili razgovora za posao.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.