Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ljudski resursi

Poznate terme znaju kako privući i zadržati talentirane zaposlenike

Osluškivati želje, potrebe i razmišljanja djelatnika, posvetiti im vrijeme, pokazati im da su iznimno važni za poslovni razvoj tvrtke – briga o zadovoljstvu zaposlenika prioritet je uspješnih tvrtki, a employer branding sastavni je dio njihove strategije poslovanja.

Osluškivati želje, potrebe i razmišljanja djelatnika, posvetiti im vrijeme, pokazati im da su iznimno važni za poslovni razvoj tvrtke – briga o zadovoljstvu zaposlenika prioritet je uspješnih tvrtki, a employer branding sastavni je dio njihove strategije poslovanja. To potvrđuju Terme Olimia u slovenskom Podčetrteku koje su od 2003. vlasnik zagorskih Terma Tuhelj, pa zajednički kreiraju sve aktivnosti usmjerene na zadovoljstvo i zdravlje svojih zaposlenika. 

„Nedavno smo obilježavajući Svjetski dan turizma, koji se ove godine održavao pod motom Ponovo promišljanje u turizmu, potakli djelatnike u Termama Tuhelj da otkriju na koji način vide razvoj turizma budućnosti. Utvrdili smo da je pravi smjer povratak sebi, onako kako putuju i naši gosti. Stoga smo im u četverodnevnom programu omogućili opuštanje uz doživljaj gonga i šumski potop. Ovi tretmani oslobađaju pozitivne emocije i potiču dobar osjećaj, iznimno važan za zdravlje“, kaže Vasja Čretnik, direktor prodaje i marketinga u Termama Olimia i Termama Tuhelj.

Najbolji ambasadori su zadovoljni zaposlenici

U poznatim slovenskim i zagorskim termama ističu kao su zaposlenici prvi i najvažniji predstavnici, promotori i glasnici tvrtke, a dobri odnosi u timu uz brigu o dobrom osjećaju gosta, utječu na kvalitetu usluge, dugoročno jačaju ugled tvrtke i njezin status poželjnog poslodavca.

Vasja Čretnik, direktor prodaje i marketinga u Termama Olimia i Termama Tuhelj.

Zadovoljni zaposlenici širit će dobru riječ o termama i sami će privlačiti nove suradnike. Osim brige o zaposlenima, zadržavanju postojećih i privlačenju novih kadrova, naš  fokus je i na mladima. Učenicima i studentima koji se obrazuju u turizmu osiguravamo kadrovske stipendije, u našim termama obavljaju učeničku ili studentsku praksu, a svim uspješnim stipendistima nudimo i zaposlenje nakon završenog obrazovanja“, dodaje Čretnik.

Znakovi pažnje koji vrijede

Uz prvu jutarnju kavu i kroasan na prvi dan ljeta, u Termama Tuhelj i Termama Olimia svoje su zaposlenike iznenadili i kremom za sunčanje i sladoledima u vrijeme najtoplijih dana, a uoči ljetne sezone organiziran je i tradicionalni piknik. Osim ljetnog, organiziraju i zimsko druženje, zaposlenici se daruju za uskršnje praznike i Novu godinu, a obilježavaju se i rođendani, Dan žena i neki važniji blagdani.

Brojne aktivnosti ove smo godine povezali u slogan Zajedno stvaramo termalne doživljaje kojim naglašavamo da je bitan upravo svaki član ekipe i da jedino zajedno možemo sačuvati našu poziciju najboljeg ponuditelja termalnih usluga u regiji“, poručuje Vasja Čretnik.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.