U utorak, 10.3.2015, će se održati praktična radionica o bespapirnom poslovanju, na kojoj se možete upoznati s dobrim praksama na području upravljanja i arhiviranja dokumenata. Radionica će se održati u 11:00 sati u prostorijama HGK Zagreb, Draškovićeva 45, 10000 Zagreb.
Na praktičnoj radionici upoznati ćete se s prednostima bespapirnog poslovanja – od obuhvata dokumenata skeniranjem i pretvaranjem u elektronski oblik te njihovom daljnjom distribucijom kroz elektronski vođene poslovne procese unutar različitih odjela u poduzeću, pa do dugoročnog elektronskog arhiviranja.
Program radionice bespapirnog poslovanja:
Praktična primjena protočnih skenera Kodak u svakodnevnom poslovanju
• Pretvorite svoje papirnate dokumente u digitalni oblik i dajte im novu dimenziju u poslovanju
• Skenirajte i do 30 A4 listova u minuti.
Bespapirna likvidacija ulaznih računa, i ostali bespapirni procesi
• Kako uz pomoć procesne platforme Bezpapira.biz u oblaku elektronski upravljati različitim procesima unutar organizacije?
• Kako bitno smanjiti dužinu trajanja poslovnih procesa?
• Kako povećati nadzor nad procesima.
„Arhiviraj si.“ elektronski arhiv dokumentacije u oblaku- opet bez papira
• Kamo smo pohranili 255.060.554 dokumenata (više od 500 milijuna slika),
• Koja su neka od 232 poduzeća koja koriste »Arhiviraj si.«,
• Kako 6.033 korisnika pristupa svakodnevno do elektronskog arhiva.
Prijava na radionicu
Molimo da interes za sudjelovanje potvrdite prijavom na radionicu putem prijavne forme na našoj web stranici.
Za sudjelovanje na radionici nije predviđena kotizacija, a broj sudionika iz jednog poduzeća nije ograničen. Predviđeno trajanje radionice je do 180 minuta.
Dodatne informacije
Za sve dodatne informacije na raspolaganju smo Vam na broj telefona +385 (0)52 751 579 ili na email adresu [email protected].