Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Turizam

Pred nama je još jedna odlična turistička sezona, poručuju iz agencije My Luxoria

My Luxoria u svojem portfelju trenutno ima preko 700 luksuznih vila iz svih dijelova Hrvatske, a na godišnjoj razini u Hrvatsku dovodi oko 20.000 gostiju visoke platežne moći iz cijeloga svijeta.

My Luxoria, hrvatska turistička agencija specijalizirana za najam luksuznih vila i kuća za odmor na području cijele Hrvatske, poručuje da će sezona 2023. biti rekordna. My Luxoria u svojem portfelju trenutno ima preko 700 luksuznih vila iz svih dijelova Hrvatske, a na godišnjoj razini u Hrvatsku dovodi oko 20.000 gostiju visoke platežne moći iz cijeloga svijeta.

Pred nama je odlična sezona

Smještaj u hrvatskim luksuznim kućama i vilama putem agencije My Luxoria bukiraju gosti iz cijeloga svijeta. Tu tradicionalno prednjače tržišta kao što su Njemačka s 23 posto rezervacija, Austrija s 15 posto, kao i Velika Britanija, koja je u posljednjih desetak godina postala važno emitivno tržište, s 18 posto. Nakon njih, najviše rezervacija dolazi iz Švicarske, Nizozemske, Poljske, Francuske i Švedske, a svoj smještaj rezerviraju i gosti iz Australije, Sjedinjenih Američkih Država te Ujedinjenih Arapskih Emirata.

Ako je suditi po rezervacijama koje smo do sada primili, očekuje nas sezona koja će premašiti sva očekivanja. Booking je odličan, a gužva je počela već u prosincu. Ono što možemo primjetiti je da se Britanci ove godine vraćaju u još većem broju, Austrijanci su i dalje najvjerniji gosti, dok će se dio Nijemaca ove godine odlučiti za Grčku. I dok ostatak emitivnih tržišta Europe rezervira smještaj prema očekivanjima, veseli nas vidjeti veliki porast broja rezervacija iz drugih dijelova svijeta”, izjavila je Ankica Ćaleta, vlasnica i direktorica agencije My Luxoria.

Luksuzni smještaj u brojkama

Iz rezervacija za 2023. se daju iščitati brojne zanimljivosti. Primjerice, najskuplje vile i najveći iznosi rezervacija su, očekivano, u Dubrovniku, ali i na otocima.

Na cijenu luksuznog smještaja najmanje su osjetljivi gosti iz Sjedinjenih Država, Kanade i Australije, koji bukiraju kuće koje su u prosjeku 20 posto skuplje od onih koje bukiraju Europljani. I Hrvati također pokazuju interes za boravak u vilama, ali uz manji budžet i kraći boravak, poput vikenda ili pet dana u sezoni.

Polovica rezerviranog smještaja odnosi se na boravak od sedam noćenja. Nijemci u prosjeku na odmoru ostaju najduže, oko 10 dana, a gosti se od svih regija najduže zadržavaju u Istri. Istru i Kvarner najviše bukiraju Nijemci i Austrijanci. Čak 40 posto njihovih rezervacija otpada na te dvije regije, a njih 30 posto ide južnije od Zadra. S druge strane, Europljani koji lete avionom češće biraju splitski aerodrom i smještaj u dalmatinskim vilama. Najskromniji budžet za smještaj imaju Talijani i Irci.

Cijene luksuznog smještaja će u 2023. biti u prosjeku 20 posto više budući da su cijene gradnje, čišćenja i održavanja porasle 45 posto, a tu su još i cijene struje, vode i plina tako da rast od 20 posto u ovoj situaciji zapravo nije rast prihoda.

My Luxoria tim

Trebamo (kvalitetniji) sadržaj

Velika potražnja za vilama u predsezoni i posezoni ne rezultira velikim brojem rezervacija jer dio klijenata odustane od te ideje kada shvati da je većina ugostiteljskih objekata, atrakcija i drugih zabavnih sadržaja zatvorena ili da uopće ne postoji u tom dijelu Hrvatske. Gosti koji rezerviraju najluksuznije kuće nemaju gdje izvan smještajnih objekata trošiti svoj novac i na nama je da odgovorimo na tu potražnju kako bismo zadržali goste elitnog turizma.

Elitni turizam s pokrićem

My Luxoria je jedna od tri turističke agencije u Hrvatskoj koje se bave isključivo iznajmljivanjem vila i kuća s bazenima, a njihovi su najčešći gosti upravo obiteljski gosti. Posljednjih godina My Luxoria uložila je značajna financijska sredstva u povećanje globalne vidljivosti brenda na tražilicama i u medijima. Agencijski portfolio brzo raste, a tijekom 2022. godine u ponudu su dodali 400 novih vila. Rezultat je to ulaganja u vlastiti rast i razvoj, ali i znak povjerenja iznajmljivača u snažan brend.

Uzlazni trend prate i prihodi agencije koji svake godine organski rastu 250 posto, kao i dobit koja je u 2022. narasla za izvrsnih 700 posto u odnosu na godinu prije. Glavni cilj agencije My Luxoria je zadržati stručnost i relevantnost, kao i svoju poziciju iskusnog savjetodavca i pouzdanog partnera, a dosadašnji je poslovni uspjeh pravi odraz ove dediciranosti.

Ankica Ćaleta, vlasnica i direktorica agencije, je 2022. godine izabrana u top 40 mladih lidera Jugoistočne Europe ispod 40 godina. Njezino joj dugogodišnje iskustvo i obrazovanje u turizmu, kao i desetogodišnje korporativno iskustvo u financijskoj industriji, daju izvrsnu bazu koju nadograđuje profesionalnim pristupom i entuzijazmom. Ankica je i autorica knjige “Obiteljski smještaj superdomaćin“, u koju je pretočila svoje dugogodišnje iskustvo rada s privatnim iznajmljivačima, kao i vlastita iskustva vlasnice smještajnih objekata.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.