Iako raniji Uskrs obično pokazuje lošiji početak predsezone, prvi rezultati rezervacija domaćih i stranih gostiju ipak daju razlog za slavlje. Tako turistička kompanija Uniline u odnosu na rezultate prošlogodišnjih uskršnjih praznika bilježi porast od čak 300 posto u dolascima gostiju s tržišta Azije i Pacifika. Predsezona je dobro počela.
Upiti gostiju s područja Azije započeli su već u zimi, a prve pojačane brojke mogle su se primijetiti već početkom ožujka. Za hrvatsku turističku ponudu najviše je zainteresiranih turista iz Japana, Koreje, Tajlanda i Malezije čije zanimanje posebice pobuđuju spomenici UNESCO-a.
Dodatni porast u broju rezervacija vidi se i u dolascima gostiju s područja Skandinavije i Velike Britanije, što je rezultat pojačanih promocijskih aktivnosti s kojima su u Unilineu ove godine krenuli ranije nego inače. Uz njih, tu su i tradicionalno stalni gosti iz Njemačke koje najviše privlače izleti u Istru. U Unilineu ističu da su optimistični rezultati vidljivi i u online rezervacijama. Najviše je rezervacija na području Kvarnera, a tek onda Dalmacije i Istre, gosti su pretežito s domaćeg tržišta, zatim slijede gosti s talijanskog i slovenskog tržišta. Gledajući sadašnje rezultate, možemo očekivati pozitivnu cijelu turističku godinu.