Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Predstavljen sastav žirija koji će birati najbolje ideje komunikacijske industrije

IdejaX u ovogodišnjem izdanju predstavila je brojne novosti – a među njima su, sukladno skupinama kategorija, i tri skupine žirija.

IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već više od desetljeća uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama, a ove godine natjecanje je obogaćeno novim kategorijama te cijelom skupinom kategorija posvećenih (re)brandingu. Uz iščekivanje posebne dodjele nagrada, prijave su u tijeku, a okupljen je i stručni žiri koji će odlučiti o najboljim idejama u hrvatskoj komunikacijskoj industriji.

Prijave u skupini kategorija Best on Market, u kojoj se nagrađuju najbolje ideje u 13 kategorija poslovanja koje će uključiti i nove kategorije Maloprodaja, Zdravstvo i farmacija te COVID, ocjenjivat će žiri koji se sastoji od vodećih kreativnih stručnjaka, a to su: Vanja Činić (Bruketa&Žinić&Grey), Jurica Ćorluka (Señor), Izvorka Jurić (Design Bureau Izvorka Jurić), Ana Lozica (Švicarska), Dražen Novak (Imago Ogilvy), Miro Perić (BBDO Zagreb), Sean Poropat (Studio Sonda), Sara Prenc (Studio Tumpić/Prenc), Ivan Tušek (Saatchi&Saatchi Croatia), Jakov Vilović (Utorak_biro za propagandu) i Daniel Vuković (McCann Zagreb).

Skupina kategorija Best of Ad-Making slavi umjetnost realizacije, posebno pazeći na formu i funkcionalnost, no uvijek u službi ostvarenja ideje, a projekte pristigle u ovoj skupini ocjenjivat će: Vanja Bertalan (Human), Tina Fras (Komakino), Vedran Klemens (slobodni umjetnik – ilustrator), Damir Kudin (direktor fotografije), Branimir Lazanja (Najlon), Ira Payer (Superstudio), Andrej Virant-Sadiković (Studio Size), Jurica Vuković (Euroart93), Marcella Zanki (redateljica).

Skupina III. Best Branding & Rebranding jedna je od novosti IdejeX, a prepoznat će najuspješnije ostvaraje u području kreiranja i (pre)oblikovanja branda ili vizualnog identiteta određenog proizvoda, usluge ili organizacije koji će u dvije nove kategorije Branding te Rebranding osvojiti zlatne, srebrne i brončane nagrade te kandidirati za Grand Prix IdejeX 2021. O najboljim projektima ove skupine odlučivat će stručnjaci za dizajn, među kojima su i tri člana žirija skupine Best of Ad-Making specijalizirana za dizajn: uz predsjednika žirija ove skupine Slavimira Stojanovića (Futro), članovi su i Marko Golub (kustos, urednik i likovni kritičar), Vedran Klemens (slobodni umjetnik – ilustrator), Branimir Lazanja (Najlon), Ira Payer (Superstudio).

dani komunikacija

Unutar svake od kategorija, u svim skupinama, na natjecanju IdejaX mogu sudjelovati cjelovite kampanje ili pojedinačni dijelovi kampanja, koji su objavljeni u razdoblju od 1. siječnja 2020. do 1. ožujka 2021. Redovni je prijavni rok 1. ožujka, a kasni prijavni rok za predaju radova produljen je do 25. travnja 2021. Najavljena je posebna dodjela nagrada, koja će se ove godine održati u sjajnom ambijentu toplih zagrebačkih večeri uz konfete, slavlje – i potrebnu sigurnost.

Sve informacije o natjecanju pronađite na službenim stranicama Dana komunikacija.

Preporučujemo

Novosti

Svjetsko tržište aplikacija za mobilne uređaje iz godine u godinu rapidno raste. Do 2014. godine predviđa se kako će dosegnuti nevjerojatnih 58 milijardi dolara.

Izdvojeno

Kratice su u poslovnom svijetu postale dio svakodnevne komunikacije, a engleske skraćenice gotovo su u potpunosti zamijenile nekadašenje nazive kojima smo se koristili prije...

Financije

Većini ljudi primamljiva je pomisao da iz svog naslonjača mogu pratiti tržište, ulagati i, naravno, zarađivati.

Izdvojeno

Malo čiji sandučić elektronske pošte ne krije barem jednu odbijenicu poslanu nakon testiranja ili razgovora za posao.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.