Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Predstavljena mjera “Obrazovanje za poduzetništvo”

Na natječaj za bespovratne potpore za mjeru Obrazovanje za poduzetništvo zaprimljena je 131 prijava, a bespovratne potpore dodijeljene su za 43 korisnika u ukupnom iznosu od 1,34 milijuna kuna, naveo je Maras istaknuvši kako je dobivenim potporama pokrivena čitava Hrvatska.

Na natječaj za bespovratne potpore za mjeru Obrazovanje za poduzetništvo zaprimljena je 131 prijava, a bespovratne potpore dodijeljene su za 43 korisnika u ukupnom iznosu od 1,34 milijuna kuna, naveo je Maras istaknuvši kako je dobivenim potporama pokrivena čitava Hrvatska.

Ministarstvo poduzetništva i obrta u okviru svojih mjera za poticanje razvoja malog i srednjeg poduzetništva posebnu brigu vodi o edukaciji čemu je namijenjena mjera D iz Poduzetničkog impulsa pod nazivom “Obrazovanje za poduzetništvo”, istaknuo je danas ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras predstavljajući tu mjeru na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu, jednoj od obrazovanih institucija kojoj su dodijeljena sredstva iz te mjere.

Ekonomski fakultet dobio je potporu u iznosu od 100 tisuća kuna, a namjena je sufinanciranje specijalističkog studija “Strateško poduzetništvo” četvorici poduzetnika.

Na natječaj za bespovratne potpore za mjeru Obrazovanje za poduzetništvo zaprimljena je 131 prijava, a bespovratne potpore dodijeljene su za 43 korisnika u ukupnom iznosu od 1,34 milijuna kuna, naveo je Maras istaknuvši kako je dobivenim potporama pokrivena čitava Hrvatska.

Očekivani rezultati navedenih potpora su edukacija 1.250 poduzetnika, sufinanciranje specijalističkog studija za četvoricu poduzetnika, sufinanciranje rada te opremanje tri studentska inkubatora, potaknuti rad 18 učeničkih zadruga i osam vježbeničkih tvrtki pri osnovnim i srednjim školama te provedba tri projekta koji promiču poduzetništvo u predškolskim institucijama i osnovnim školama.

Na novinarski upit bi li on, da se njega pita, zvao Međunarodni monetarni fond (MMF) i ako se bude trebalo dodatno rezati, gdje će se rezati, Maras je odgovorio da se pita sve u Vladi pa tako i njega te kako će se napraviti sve uštede koje se budu mogle.

“Pita se sve u Vladi pa i mene. Napravit ćemo sve uštede koje budemo mogli, a sljedeće godine, ovisno o situaciji naći ćemo najbolji model, jer ne možete se ne zadužiti. Ako imate deficit ove godine 16 milijardi kuna, sljedeće možda čak i malo viši, morate financirati postojeće kredite i postojeći deficit. Na Vladi i Ministarstvu financija je da nađe optimalan oblik zaduživanja kako bi država mogla funkcionirati, nastaviti reforme i izaći iz krize”, kazao je.

Na pitanje je li dakle MMF opcija, Maras je kazao kako je sve opcija. “Sve je opcija. Sve ono što će omogućiti da država normalno funkcionira, da se nastave reforme i da izađemo iz krize”, rekao je dodajući kako svaka odgovorna vlast mora uzeti sve opcije u obzir.

Upitan za komentar prognoze Europske komisije o gospodarskom rastu od 0,5 posto u 2014. kazao je kako smo puno puta imali korekcije na dole, sada imamo na više i to je dobro. Uvjeren sam da ako budemo proveli neke stvari koje smo zacrtali da će rezultat biti bolji od 0,5 posto.

“Mi smo na žalost prave reformske mjere počeli raditi dolaskom na vlast, 2012., a kriza je počela 2008. i oni koji su tada pričali da nema krize, koji su izgubili četiri godine mandata da bi pripremili Hrvatsku na teška vremena, sada dijele lekcije”, rekao je Maras napominjući kako bi “bilo dobro da smo krenuli prije sa reformama, jer bi sad imali veće stope gospodarskog rasta”.

Napisao

Pročitajte još:

Financije

Unatoč pandemiji i neizvjesnoj ekonomskoj situaciji u državi, mnoga hrvatska poduzeća bilježe uspješan poslovni rezultat u posljednje vrijeme. Navikli smo već na pozitivne priče...

Ekonomija

Jeftinije.hr pokazuju nevjerojatan porast potražnje za zimskim gumama, koja je ovog rujna, u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, porasla za dobrih 50 %.  

Osobne financije

Mala i srednja poduzeća čine 99 posto hrvatskog gospodarstva i zapošljavaju 77 posto ukupno zaposlenog stanovništva.

Komentari

Agencija za marketing i odnose s javnošću Dhar media već deset godina svojeg djelovanja promovira organizacijsku kulturu svrhe kroz dharmički menadžment – danas Brendfulness metodu.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.