Osim financijskih problema, IGH se prije nekog vremena odlučio na restrukturiranje te se rješava svih investicija koje nisu njegov temeljni biznis. U Stipić grupi zasad ne žele službeno govoriti o tom preuzimanju jer je IGH tvrtka koja kotira na burzi, ali po svemu sudeći, posao bi idućeg tjedna trebao biti sklopljen.
Preuzimanje obveza i prebijanje dugova
U medijima se već nagađalo da Stipić grupa neće IGH i Konstruktoru isplatiti odveć novca nego da će preuzeti njihove obveze, prebiti pokoji dug itd.
Iako jučer nije bio dostupan, Jure Radić, šef IGH, prije je bio ustvrdio da bi u oba projekta mogao zadržati mali udio, a Konstruktor, u vlasništvu Željka Žderića, prema medijskim bi nagađanjima posve mogao izići iz tih dvaju projekata.
Poslovno udaljavanje IGH i Konstruktora
Iako su IGH i Konstruktor zajedno sudjelovali u mnogim poslovima unatrag godinu dana, IGH se izvukao iz većine poslova s tom splitskom tvrtkom, što zbog nestašice novca, što zbog Žderićeve loše medijske slike.
Poslovno udaljavanje počelo je poslije gubitka „posla stoljeća“ u Crnoj Gori, kada su IGH, Konstruktor i Tehnika trebali graditi autocestu Bar – Boljare. Zatim je IGH otkupio od Konstruktora udio u tvrtki Kila, ali i Geotehniku Inženjering. Rastali su se i u projektu Centar Radeljević.