Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

Priča o poduzetnici iz Hrvatske postala dio globalne inspirativne Mastercardove kampanje

Kolekcija “FIVE” dio je Mastercardovog globalnog programa posvećenog financijskoj uključenosti, a ima za cilj do 2025. u digitalnu ekonomiju uključiti ukupno milijardu ljudi i 50 milijuna mikro i malih poduzeća.

Irena Orlović
Irena Orlović

Mastercard je u sklopu svojeg globalnog programa posvećenog financijskoj uključenosti, predstavio kolekciju kratkih dokumentarnih filmova koja donosi pet priča koje govore o izazovima ženskog poduzetništva u različitim dijelovima svijeta. Iskustva žena s gotovo svih kontinenata adresiraju globalne izazove s kojima se suočavamo, a jedan od filmova iz kolekcije „Five“ inspirativna je priča o Ireni Orlović, Splićanki koja je pokrenula specijaliziranu izdavačku kuću „Harfa“ iz majčinske borbe da olakša život kćeri rođenoj s teškoćama u razvoju. Danas, nakon gotovo 19 godina, Irena iza sebe ima mnogobrojne projekte, a Ireninu priču možete pogledati na jedinstvenoj ShortsTV platformi, digitalnom streaming kanalu specijaliziranom za kratke dokumentarne filmske formate, ili putem Vimeo videa na zahtjev.

Objektiv kamere prati pet poduzetnica iz različitih dijelova svijeta čiji život i rad doprinosi sveopćem razvoju društva. Posljednji kadrovi rezerviranu su za priču iz Europe, priču iz Hrvatske; priču o Ireni Orlović koja se kao majka s djetetom s poteškoćama u razvoju susrela s problemom izostanka literature za roditelje koji žele poticati zdrav razvoj djece. Gotovo 20 godina nakon, danas, Irena pod krilaticom „Knjige koje vole djecu“ okuplja stručni tim suradnika, a nije izostala ni vjerna publika i povjerenje. Osim toga što je njena kćer Mateja danas emocionalno sretna tinejdžerica, Irena iza sebe ima nekoliko projekta, među kojima je web aplikacija Pametnica koja sadrži bezbroj kreativnih materijala za rano poticanje intelektualnog razvoja djece.

Prilika da budem dio globalnih priča, pokreta, događanja je od neprocjenjive vrijednosti i zahvalna sam Mastercardovu timu što su prepoznali moj rad, trud, vrijeme, energiju te što sam imala priliku provesti gotovo mjesec dana s raznolikom i vrlo inspirativnom ekipom. Nadam se kako će moja priča, ali i one iz Brazila, Sjedinjenih Američkih država, Indije te Libanona biti pokretači promjenama te kako će se naš glas čuti daleko“, rekla je Irena Orlović, protagonistica kratkog dokumentarnog filma „Harfa“.

Kolekcija “FIVE” dio je Mastercardovog globalnog programa posvećenog financijskoj uključenosti, a ima za cilj do 2025. u digitalnu ekonomiju uključiti ukupno milijardu ljudi i 50 milijuna mikro i malih poduzeća. Kao dio tih napora, poseban fokus stavljen je na pružanje rješenja 25 milijuna žena poduzetnica koja im mogu pomoći u razvoju poslovanja.

Nadamo se kako ćemo ovim toplim, a ujedno vrlo realističnim pričama o ženama iz svakodnevnog života nadahnuti milijune diljem svijeta, jer priče o ženskom poduzetništvu nisu samo priče o lokalnoj ili globalnoj ekonomiji. Riječ je o pričama koje u svojoj srži imaju strast, strast za promjenama u društvu u kojima žive naše protagonisti. I upravo zbog toga sam jako ponosna što imamo priliku pratiti jednu takvu strastvenu priču iz Hrvatske“, istaknula je Gea Kariž, voditeljica marketinga u Mastercardu.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.