Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Prijavite se na 2. FUL KULTURNO natječaj i osvojite 10.000 kn!

FUL KULTURNO natječaj za najbolji projekt u kulturi projekt je magazina Brend kultura kojeg podržava nezavisni autoritet za brending Superbrands Hrvatska.

FUL KULTURNO natječaj za najbolji projekt u kulturi projekt je magazina Brend kultura kojeg podržava nezavisni autoritet za brending Superbrands Hrvatska.

Cilj natječaja FUL KULTURNO je promovirati niskobudžetna kulturna događanja – promocije pisane riječi u svrhu pojačavanja njihovih aktivnosti brendiranja. Prijaviti se mogu promocije i predstavljanja, događanja i festivali.

Natječaj FUL KULTURNO otvoren je do 1. rujna 2019.

Putem online obrasca prijaviti se mogu: promocije, predstavljanja, festivali, izdvojena događanja u kojima postoji otvoren prostor za povećanje aktivnosti brendiranja. Važan preduvjet je budžetni prag do 30.000,00 kuna uložen u organizaciju i provedbu prijavljenog projekta te činjenica da je projekt barem jednom održan.

Nakon izglasavanja stručnog žirija, natječaj će iznjedriti pet finalista i jednog pobjednika koji će osvojiti FUL KULTURNO statuu i nagradu od 10.000,00 kuna. Nagrada će biti dodjeljena na Superbrands GALA događanju krajem studenog 2019.

Prva FUL KULTURNO nagrada dodjeljena je 2017. godine, a osvojila ju je književnica, teoretičarka kulture i znanstvenica Jasna Horvat za događaj u kulturi “Hepening Vilijun”.

„Nagradom FUL KULTURNO brendiranje se uvodi u kulturu kao ocjena usuglašenosti izvedbe i prikazana umijeća, a uz korištenje neznatnih sredstava. Takvim plemenitim poticajem vraća se povjerenje u kulturu i njezinu snagu pa i potrebnost. Ako sam mogla sanjati nagradu kojom bi Hepening Vilijun bio nagrađen bila bi to nagrada koja financijsko ograničenje pretvara u prednost. FUL KULTURNO ohrabruje da i nadalje ostvarujemo nemoguće“, izjavila je Jasna Horvat, autorica teksta prvonagrađenog događaja 2018. godine. 

Josipa Mijoč, producentica prvonagrađenog događaja 2018. godine, nadovezala se:

„Ocjenjivanje i nagrađivanje niskobudžetnih događaja u kulturi potiče kreativnost i inovativnost. Nagrađenim Hepeningom Vilijun pokazali smo da se skromnim sredstvima može ostvariti prestižan kulturni događaj, a nagrada FUL KULTURNO potvrdila je da smo na pravom putu.“

Sve informacije o natječaju i projektu FUL KULTURNO dostupne su na linku:

http://www.fulkulturno.com/nagrada/.

Dodatne upite o natječaju moguće je poslati na [email protected].


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.