Šesto izdanje vodiča “Karijere 2010.” koje priprema portal MojPosao donijet će korisne savjete i informacije o hrvatskom tržištu rada. Želite li promicati poduzeće u pozitivnom kontekstu, biti percipirani kao poželjan poslodavac, predstaviti svoju tvrtku, plan zapošljavanja ili program razvoja zaposlenika te iskoristiti mogućnost brendiranja na tržištu rada, odaberite jedan od tri oblika predstavljanja u planiranome vodiču “Karijere 2010.”.
Osnovni oblik čini jedna stranica formulara a cijena mu je 2.800 kuna, standardni uključuje formular i stranicu slobodnog teksta o čijem dizajnu i sadržaju odlučuje tvrtka (cijena 3.900 kn), dočim napredni sadržava formular i dvije stranice slobodnog teksta, što može uključivati i kraći intervju s nekom od vodećih osoba iz tvrtke. Cijena mu je 4.900 kuna.
Budući da takvo oglašavanje nije jeftino, upitali smo mjerodavne koje prednosti donosi.
– Vodič “Karijere” posloprimcima uz osnove kao što su pregled najčešćih pitanja na intervjuima za posao i primjere dobro napisanih životopisa i savjete pravnika donosi i pregled najtraženijih zanimanja, profile poslodavaca i edukativnih ustanova za cjeloživotno obrazovanje. Vodič je zamišljen kao oslonac tijekom potrage za poslom i savjetnik u razvoju karijere. U profilima 20 zanimanja za kojima se predviđa velika potražnja u budućnosti osiguran je detaljan opis svakog zanimanja, navedena je potrebna razina i vrsta obrazovanja, očekivana primanja te razlike koje se javljaju na istome radnome mjestu u različitim tvrtkama. Poslodavci koji su predstavljeni u “Karijerama” otkrivaju kako će ove godine nastaviti zapošljavati, kakve će zaposlenike tražiti i što će od njih očekivati. U njemu imaju priliku predstaviti tvrtku, plan zapošljavanja te program razvoja zaposlenika, odnosno uvrstiti se u krug poželjnih poslodavaca – odgovorila nam je voditeljica promidžbe i eksternih komunikacija Martina Lovrić iz tvrtke Tau on-line, između ostalog zadužena za promicanje “Karijera 2010.”.
Osim oglašavanja tvrtke na tržištu rada, posredno se oglašavaju i njezini brendovi i proizvodi te regrutira kvalitetan kadar. Budući da je riječ o godišnjem izdanju, svaki primjerak Vodiča pročitaju minimalno tri osobe, a često se rabi i kao relevantan izvor informacija za savjetovanje prilikom zapošljavanja, dodala je.
Ipak, zašto bi vas naši poduzetnici poslušali i ulagali u reklamu umjesto da se posluže klasičnim (i jeftinijim) načinom traženja radne snage?
– Pronalaženje novih zaposlenika samo je jedan od ciljeva vodiča “Karijere”. U odnosu na oglašavanje slobodnih radnih pozicija na portalu MojPosao, vodič omogućuje šire predstavljanje u određenom kontekstu. Prethodna izdanja “Karijera” pokazala su da se u vodiču oglašavaju vodeće hrvatske tvrtke koje kontinuirano ulažu u svoje zaposlenike i razvijaju segment ljudskih potencijala, a takav način prezentacije nadopunjuje njihove redovne aktivnosti u potrazi za novim zaposlenicima – istaknula je gospođa Lovrić.
