Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Priprema se šesto izdanje vodiča “Karijere 2010.” portala MojPosao

Predstavite se na tržištu rada – vodič “Karijere” posloprimcima uz osnove kao što su pregled najčešćih pitanja na intervjuima za posao i primjere dobro napisanih životopisa i savjete pravnika donosi i pregled najtraženijih zanimanja, profile poslodavaca i edukativnih ustanova za cjeloživotno obrazovanje.

Predstavite se na tržištu rada - vodič "Karijere" posloprimcima uz osnove kao što su pregled najčešćih pitanja na intervjuima za posao i primjere dobro napisanih životopisa i savjete pravnika donosi i pregled najtraženijih zanimanja, profile poslodavaca i edukativnih ustanova za cjeloživotno obrazovanje.

Šesto izdanje vodiča “Karijere 2010.” koje priprema portal MojPosao donijet će korisne savjete i informacije o hrvatskom tržištu rada. Želite li promicati poduzeće u pozitivnom kontekstu, biti percipirani kao poželjan poslodavac, predstaviti svoju tvrtku, plan zapošljavanja ili program razvoja zaposlenika te iskoristiti mogućnost brendiranja na tržištu rada, odaberite jedan od tri oblika predstavljanja u planiranome vodiču “Karijere 2010.”.

Osnovni oblik čini jedna stranica formulara a cijena mu je 2.800 kuna, standardni uključuje formular i stranicu slobodnog teksta o čijem dizajnu i sadržaju odlučuje tvrtka (cijena 3.900 kn), dočim napredni sadržava formular i dvije stranice slobodnog teksta, što može uključivati i kraći intervju s nekom od vodećih osoba iz tvrtke. Cijena mu je 4.900 kuna.

Budući da takvo oglašavanje nije jeftino, upitali smo mjerodavne koje prednosti donosi.

– Vodič “Karijere” posloprimcima uz osnove kao što su pregled najčešćih pitanja na intervjuima za posao i primjere dobro napisanih životopisa i savjete pravnika donosi i pregled najtraženijih zanimanja, profile poslodavaca i edukativnih ustanova za cjeloživotno obrazovanje. Vodič je zamišljen kao oslonac tijekom potrage za poslom i savjetnik u razvoju karijere. U profilima 20 zanimanja za kojima se predviđa velika potražnja u budućnosti osiguran je detaljan opis svakog zanimanja, navedena je potrebna razina i vrsta obrazovanja, očekivana primanja te razlike koje se javljaju na istome radnome mjestu u različitim tvrtkama. Poslodavci koji su predstavljeni u “Karijerama” otkrivaju kako će ove godine nastaviti zapošljavati, kakve će zaposlenike tražiti i što će od njih očekivati. U njemu imaju priliku predstaviti tvrtku, plan zapošljavanja te program razvoja zaposlenika, odnosno uvrstiti se u krug poželjnih poslodavaca – odgovorila nam je voditeljica promidžbe i eksternih komunikacija Martina Lovrić iz tvrtke Tau on-line, između ostalog zadužena za promicanje “Karijera 2010.”.

Osim oglašavanja tvrtke na tržištu rada, posredno se oglašavaju i njezini brendovi i proizvodi te regrutira kvalitetan kadar. Budući da je riječ o godišnjem izdanju, svaki primjerak Vodiča pročitaju minimalno tri osobe, a često se rabi i kao relevantan izvor informacija za savjetovanje prilikom zapošljavanja, dodala je.

Ipak, zašto bi vas naši poduzetnici poslušali i ulagali u reklamu umjesto da se posluže klasičnim (i jeftinijim) načinom traženja radne snage?

– Pronalaženje novih zaposlenika samo je jedan od ciljeva vodiča “Karijere”. U odnosu na oglašavanje slobodnih radnih pozicija na portalu MojPosao, vodič omogućuje šire predstavljanje u određenom kontekstu. Prethodna izdanja “Karijera” pokazala su da se u vodiču oglašavaju vodeće hrvatske tvrtke koje kontinuirano ulažu u svoje zaposlenike i razvijaju segment ljudskih potencijala, a takav način prezentacije nadopunjuje njihove redovne aktivnosti u potrazi za novim zaposlenicima – istaknula je gospođa Lovrić.


Napisao

Pročitajte još:

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Komentari

Viliam Prodan, uspješni poduzetnik, jedan je od naših najboljih rally vozača i višestruki rally prvak Hrvatske.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.