Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ostalo

Prirodni sastojci u novim proizvodima

Nestlé je najveća svjetska prehrambena kompanija čiji asortiman uvelike ovisi o ukusima i željama lokalnih potrošača.

Kulinarski asortiman brenda MAGGI obogaćen je s dva noviteta koji će unijeti nove mirise i okuse omiljenim jelima. U vrijeme kada briga o zdravlju i pravilnoj prehrani zauzimaju visoko mjesto na listi prioriteta, Nestlé je spremno odgovorio na nove trendove s proizvodima koji sadrže prirodne sastojke Magija okusa, dodatak jelima s povrćem te BIO  organskim kockama za kuhanje.

Nestlé je najveća svjetska prehrambena kompanija čiji asortiman uvelike ovisi o ukusima i željama lokalnih potrošača. S velikom ambicijom da udovolji apetitima hrvatskih ljubitelja kuhanja, proširena je ponuda MAGGI proizvoda s prirodnim sastojcima. Novi proizvodi su namijenjeni onima koji uživaju u kuhanju, vole eksperimentirati s novim jelima te rado dodaju osobni dodir svojim kulinarskim kreacijama, a istovremeno im je važno da  sastojci koje koriste u pripremi jela dolaze iz provjerenih izvora. Idealni su i za one koji vole iznenaditi svoju obitelj i prijatelje nekim novim okusima ili dodati novi okus starim receptima.

Što razlikuje nove proizvode od onih već dostupnih na tržištu? Sadrže prirodne i dobro poznate sastojke koje možemo pronaći u vlastitom kuhinjskom ormariću, a koji daju puniji okus jelima. Magija okusa kombinacija je začina kao što su papar, kurkuma, povrća poput mrkve, luka, češnjaka i celera te aromatičnog bilja i morske soli. Oznaka Prirodni sastojci potvrđuje da ne sadrži konzervanse, umjetne boje i arome te odlično nadopunjuje okuse juha i variva, svih vrste mesa, povrća i jela na bazi žitarica.

MAGGI BIO organske kocke za kuhanje dolaze u dvije varijante – na bazi piletine i povrća s kvalitetnim organskim sastojcima. Također ne sadrže umjetne boje i arome, a mogu se koristiti kao temeljac za povrtne juhe, razne umake i variva, kao i za brojna druga jela.

“Uspješno identificiramo globalne trendove i pretvaramo ih u nove proizvode prema željama potrošača. Znamo da Hrvati vole kuhati, njih 40% kuha svaki dan. Uz to prate globalne trendove, žele znati što je u njihovoj hrani, sve više traže prirodno i organsko a 31% konzumira ,,super hranu”. Vođeni misijom da naši proizvodi budu još ukusniji, zdraviji te istodobno pozitivni za okoliš spremamo još mnoga iznenađenja do kraja godine.” – izjavila je Renata Matusinović, izvršna direktorica kategorije hrane za tržište Jugoistočne Europe.

Kako bi omogućili potrošačima da isprobaju nove proizvode te se uvjere u njihovu kvalitetu, kompanija Nestlé će kroz različite kanale ljubiteljima kuhanja pokloniti 100.000 komada  Magije okusa.

Ideje za ukusne obroke, kao i kratki video s MAGGI receptom za povrtni rižoto, potražite na MAGGI Facebook i Nestle.hr stranicama.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.