Zaposlenici u odjelima prodaje ili poduzetnici koji samostalno prodaju svoje proizvode i usluge u vremenu krize često posustanu. Nažalost, analizirajući tešku situaciju na tržištu, često više ne vide smisao u prodajnim aktivnostima. Kako bismo skupili snagu da kontinuirano motivirano prodajemo proizvode i usluge tvrtke ostvarujući uspjehe, važno je osvijestiti zašto nam je to važno.
Ukoliko je to za nas samo igra brojeva, odnosno aktivnosti na koju smo natjerani spletom okolnosti, u skoroj budućnosti možemo očekivati pad prodajnih rezultata. Za prodaju je potrebno imati srce, odnosno uživati u svakoj fazi prodajnog procesa. To je moguće ako na prodaju gledamo kao na pozitivnu aktivnost koji nam omogućava da dugoročno ostvarimo svoje privatne i poslovne ciljeve. Važno je analizirati stanje u kojem smo se našli u prošlosti, definirati svoju sadašnju situaciju i odlučiti gdje želimo biti u budućnosti.
Nažalost, većina ljudi nije sigurna u kojem smjeru ide i gdje želi biti za 5, 10 ili 20 godina. Ukoliko nemamo plan, teško je da možemo osjetiti zadovoljstvo u svakodnevnom obavljanju posla, jer ne vidimo smisao niti razloge zbog čega bismo se uopće trebali truditi. Tako se niz poslovnih aktivnosti pretvara u rutinu i nesavjesno odrađivanje posla, što će u konačnici dovesti do brojnih propuštenih prilika, pogrešaka i loših rezultata, kao i do loše slike o nama kao poslovnom čovjeku.
Za uspjeh u prodaji, važno je definirati razloge zbog kojih želimo postići konkretni cilj. Razlozi nam daju snagu da budemo dosljedni, a ne zadani ciljevi. Ako se prisjetimo barem 20 privatnih razloga zbog kojih želimo ostvariti konkretne prodajne rezultate, onda će nam biti lakše s veseljem pristupati prodaji baš svaki dan!
Dodatne informacije o poslovnom savjetovanju i edukaciji potražite na www.filaks.hr ili [email protected]