Marketing i prodaja
Proizvođači bojama privlače svoje kupce
– Sviđa mi se ovaj auto, dragi. – Koji, draga? – Ovaj… Ovaj crveni! Taj dijalog može se činiti isječkom iz Bračnih voda, ali postoji cijeli niz ozbiljnih znanstvenih studija i cijela grana marketinga koji proučavaju važnost i utjecaj boja na ponašanje kako ljudi u životnim situacijama, tako i na ponašanje ljudi kao potrošača.
- Sviđa mi se ovaj auto, dragi. - Koji, draga? - Ovaj... Ovaj crveni! Taj dijalog može se činiti isječkom iz Bračnih voda, ali postoji cijeli niz ozbiljnih znanstvenih studija i cijela grana marketinga koji proučavaju važnost i utjecaj boja na ponašanje kako ljudi u životnim situacijama, tako i na ponašanje ljudi kao potrošača.
Pročitajte još:
Lifestyle
Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.
Lifestyle
Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.
Lifestyle
Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.
Lifestyle
Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.