U sklopu SPORTO konferencije koja se 17. i 18. studenoga održava u Portorožu, Društvo za marketing Slovenije sinoć je dodijelilo nagrade najboljim sponzorskim projektima iz regije. Sedmeročlani međunarodni žiri u kojem sjedi i predstavnik Europske sponzorske asocijacije, proglasio je projekt „Budi dio koji nedostaje” najboljim sponzorskim projektom iz Hrvatske (SPORTO Best sponsorship of Croatia 2016). Time mu je osiguran direktan ulazak u konkurenciju za nagradu „Best of Europe Award” koja će se dodijeliti u veljači 2017. u Londonu.
„Budi dio koji nedostaje” projekt je kojeg Allianz i Hrvatski paraolimpijski odbor provode u sklopu dugogodišnjeg sponzorskog partnerstva, kojem je cilj izgradnja tolerantnijeg društva i promicanje vrijednosti paraolimpizma – hrabrosti, odlučnosti, inspiracije i jednakosti. Upravo s tom vizijom Allianz je ususret ovogodišnjim Paraolimpijskim igrama u Riju nizom aktivnosti potaknuo smanjivanje razlika u odnosu prema sportašima s invaliditetom i onima bez invaliditeta, stavljajući naglasak na strast paraolimpijaca prema sportu, upornost i odricanja na putu prema sportskim uspjesima, te pozivajući medije da im pruže zasluženu medijsku prisutnost. Nastojeći „probuditi“ navijače čija je podrška sportašima dodatni „vjetar u leđa“ da daju najbolje od sebe, kampanja je upravo nosila naziv „Budi dio koji nedostaje“.
Projekt je u suradnji s Allianzom osmislila savjetodavna tvrtka za strateška sponzorstva VETTURELLI.
«Nakon dugogodišnje suradnje i brojnih nagrada koje smo zajednički osvojili, vrlo je izazovno svake godine prevazići prošlogodišnje uspjehe. Raduje me da smo u tim nastojanjima uspjeli.»
Povodom dobivanja ovog priznanja Vanja Bzik, voditeljica korporativnih komunikacija Allianza izjavila je: „Paraolimpijci su oduvijek bili Allianzova inspiracija, motivacija i utjelovljenje naših vrijednosti. Činjenica da smo u ovoj paraolimpijskoj godini zajedničkim snagama uspjeli „srušiti“ predrasude prema sportašima s invaliditetom i izgradili «zvjezdani status» iznimnih sportaša istinska je vrijednost ovog projekta. Drago nam je što je to prepoznala i struka u Hrvatskoj ali i na međunarodnoj razini, te nas ovo priznanje dodatno motivira da kroz ovakve projekte nastavimo graditi bolje i tolerantnije društvo.”
SPORTO Best sponsorship of Croatia 2016 četvrto je priznanje koje je «Budi dio koji nedostaje» osvojio. Naime, digitalni dio projekta proveden u suradnji s digitalnom agencijom Degordiran osvojio je nagradu za Awwwards “Site of the day”, CSS Awards, CSS Winner i CSS Design Awards.
Više informacija o projektu dostupno je na Facebook stranici Allianz ParaSport.