Ekonomija

Proljeće nas je pokrenulo – što trenutno pretražuju online kupci

Hrvatski potrošači najviše istražuju ponudu ljetnih guma, za kojima je potražnja porasla za 97 % u posljednjih 30 dana.

U posljednjih 30 dana, na gotovo svim platformama Heureka grupe (uključujući i Jeftinije.hr), primijetili smo izražen trend povećane potražnje za automobilskim gumama, moto gumama i motornim uljima. U usporedbi s prošlom godinom, poraslo je i zanimanje potrošača za e-biciklima, električnim romobilima i sličnim prijevoznim sredstvima.

Hrvatski potrošači najviše istražuju ponudu ljetnih guma, za kojima je potražnja porasla za 97 % u posljednjih 30 dana. Također smo zabilježili porast u kategoriji električnih romobila i to za 30 % više nego prošle godine.

Kod slovenskih potrošača u porastu je potražnja za ljetnim gumama koja je 55 % viša u odnosu na prošlu godinu, a zabilježen je i porast za e-biciklima i to za 41 % te za električnim romobilima i to za čak 80 %.

Povećan udio u pretraživanjima ljetnih guma primijetili smo u većini zemalja CEE regije, primjerice u Češkoj i Bugarskoj on je 53 % veći nego lani, u Slovačkoj 42 %, u Mađarskoj 35 % te u Rumunjskoj 32 %. Porasla je i potražnja za moto gumama i to za 37 % u Češkoj i 36 % u Slovačkoj. Online kupci u posljednjih su 30 dana povećano pretraživali i moto kacige ( +20 % u Mađarskoj, +44 % u Slovačkoj i +47 % u Rumunjskoj).

Potrošači srednje i istočne Europe trenutno su usklađeni čak i po pitanju potražnje za biciklima koja je najveća u Rumunjskoj (+62 %), u Slovačkoj iznosi 48 %, u Češkoj 33 %, a u Mađarskoj 30 %. Električni bicikli su posljednjih 30 dana bili najtraženiji u Rumunjskoj i to za 57 % više nego lani, u Slovačkoj za 34 %, u Češkoj za 21 %  te za 20 % u Mađarskoj.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version