Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Industrija

Promidžba hrvatskih vina na tržištu SAD-a

vino

U organizaciji Udruženja vinarstva Hrvatske gospodarske komore, 24. veljače u New Yorku u Astor centru, održano je godišnje kušanje hrvatskih vina, uključujući dvije Masterclass degustacije.

Kušanje su posjetili i ministar turizma RH Darko Lorencin i direktor Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić. Hrvatski su vinari na događanju predstavili posebnosti četiri hrvatske vinogradarske regije i najbolja vina s brojnim međunarodnim odličjima naših vinarija, i to: Agrolaguna, Badel 1862, Benmosche Family Vineyards, Bibich, Degrassi, Feravino, Galić, Grgić Vina, Korak, Korta Katarina, Kozlović, Krauthaker, Lagradi, Markus, Matošević, Miloš, PP Orahovica, Rizman, Rota vina, Saints Hills, Stina Vino, Suha Punta, Vinogradi Volarević, Zigante i Zlatan Otok.

Godišnje kušanje vina glavna je aktivnost Projekta – Promidžba hrvatskih vina na tržištu Sjedinjenih Američkih Država, a čija je realizacija sufinancirana sredstvima Europskog poljoprivrednog jamstvenog fonda i Državnog proračuna Republike Hrvatske, odnosno Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. godina. Cilj projekta je povećanje prepoznatljivosti hrvatskih vina na tržištu Sjedinjenih Američkih Država, odnosno povećanje izvoza, kako količinski, tako i vrijednosno.

Više od 500 prijavljenih sudionika za događaj – vinskih stručnjaka, predstavnika medija, distributera, ugostitelja, touroperatera, govori o velikom interesu za hrvatska vina, a masterclass degustacije vodila je gospođa Christy Canterbury, MW. Ostvareni su brojni kontakti hrvatskih vinara s potencijalnim kupcima koji će zasigurno rezultirati boljem pozicioniranju hrvatskih vina na američkom tržištu i povećanju izvoza.

Promidžba hrvatskih vina glavni je projekt sveobuhvatne brand-strategije Udruženja vinarstva – Vina Croatia – Vina Mosaica. Jedinstveni vizualni identitet svih aktivnosti na projektu definiran je postojećim grafičkim rješenjima strategije, a to su znak za vina Hrvatske i četiri znaka za vina iz četiri vinogradarske regije Hrvatske – Slavonija i Hrvatsko Podunavlje, Bregovita Hrvatska, Istra i Kvarner i Dalmacija.

“Ovakva događanja jedinstvena su prilika da se naša vina predstave i približe vrlo zahtjevnom i ogromnom američkom tržištu. Vidim brojne izazove, ali i mogućnosti za hrvatske vinare s proizvodom posebne kakvoće i prepoznatljivosti”, rekao je o godišnjem kušanju vina Ivica Matošević, potpredsjednik Izvršnog odbora Udruženja vinarstva HGK.

preneseno s HGK

Pročitajte još:

Poduzeća

Životni put zadržao ih je u Zagrebu, ali i odveo u Slavoniju, točnije u Erdut gdje su pokrenuli pravu malu revoluciju u vinarstvu.

Novosti

Bilo je ovo istinsko uživanje u istarskim delicijama i bogatim okusima BRIST Olive maslinovih ulja koje naglasak stavljaju na onaj trenutak u kojem se...

Lifestyle

Pouzdanost, tradicija i povjerenje potrošača ključ su uspjeha svake vinske heritage priče, baš kakva je ona istarske vinarije Kabola, koja slavi 130. obljetnicu.

Ekonomija

Ovo je ujedno najveće iznenađenje na ocjenjivanju vina i jakih alkoholnih pića i 12. Svijetu Malvazija koje se sredinom travnja tradicionalno održalo u porečkom...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.