Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Industrija

Promidžba hrvatskih vina na tržištu SAD-a

vino

U organizaciji Udruženja vinarstva Hrvatske gospodarske komore, 24. veljače u New Yorku u Astor centru, održano je godišnje kušanje hrvatskih vina, uključujući dvije Masterclass degustacije.

Kušanje su posjetili i ministar turizma RH Darko Lorencin i direktor Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić. Hrvatski su vinari na događanju predstavili posebnosti četiri hrvatske vinogradarske regije i najbolja vina s brojnim međunarodnim odličjima naših vinarija, i to: Agrolaguna, Badel 1862, Benmosche Family Vineyards, Bibich, Degrassi, Feravino, Galić, Grgić Vina, Korak, Korta Katarina, Kozlović, Krauthaker, Lagradi, Markus, Matošević, Miloš, PP Orahovica, Rizman, Rota vina, Saints Hills, Stina Vino, Suha Punta, Vinogradi Volarević, Zigante i Zlatan Otok.

Godišnje kušanje vina glavna je aktivnost Projekta – Promidžba hrvatskih vina na tržištu Sjedinjenih Američkih Država, a čija je realizacija sufinancirana sredstvima Europskog poljoprivrednog jamstvenog fonda i Državnog proračuna Republike Hrvatske, odnosno Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. godina. Cilj projekta je povećanje prepoznatljivosti hrvatskih vina na tržištu Sjedinjenih Američkih Država, odnosno povećanje izvoza, kako količinski, tako i vrijednosno.

Više od 500 prijavljenih sudionika za događaj – vinskih stručnjaka, predstavnika medija, distributera, ugostitelja, touroperatera, govori o velikom interesu za hrvatska vina, a masterclass degustacije vodila je gospođa Christy Canterbury, MW. Ostvareni su brojni kontakti hrvatskih vinara s potencijalnim kupcima koji će zasigurno rezultirati boljem pozicioniranju hrvatskih vina na američkom tržištu i povećanju izvoza.

Promidžba hrvatskih vina glavni je projekt sveobuhvatne brand-strategije Udruženja vinarstva – Vina Croatia – Vina Mosaica. Jedinstveni vizualni identitet svih aktivnosti na projektu definiran je postojećim grafičkim rješenjima strategije, a to su znak za vina Hrvatske i četiri znaka za vina iz četiri vinogradarske regije Hrvatske – Slavonija i Hrvatsko Podunavlje, Bregovita Hrvatska, Istra i Kvarner i Dalmacija.

“Ovakva događanja jedinstvena su prilika da se naša vina predstave i približe vrlo zahtjevnom i ogromnom američkom tržištu. Vidim brojne izazove, ali i mogućnosti za hrvatske vinare s proizvodom posebne kakvoće i prepoznatljivosti”, rekao je o godišnjem kušanju vina Ivica Matošević, potpredsjednik Izvršnog odbora Udruženja vinarstva HGK.

preneseno s HGK


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.