Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Promocija brenda putem influencera postaje snažna taktika

No, put do korisnika, iako na prvu djeluje jednostavno, ima mnogo pravaca i treba znati promišljeno odabrati koji je najefikasniji.

Više nego ikada, korisnici danas imaju priliku biti medij i sami stvarati sadržaj koji je njima najprihvatljiviji. Ti isti korisnici imaju neograničenu slobodu odabira željenog sadržaja, ali i trenutka koji im najbolje odgovara za konzumaciju istoga. No, put do korisnika, iako na prvu djeluje jednostavno, ima mnogo pravaca i treba znati promišljeno odabrati koji je najefikasniji.

Mnogo je elemenata koji utječu na to, ali čak i kada budu svi zadovoljeni, najteži trenutak predstavlja onaj u kojem korisnike moramo znati zadržati. Jasno je da raznolik sadržaj nije jedina komponenta kojom ćemo to učiniti. Uz jedinstveni sadržaj koji je po mogućnosti što više personaliziran i do najsitnijih detalja prilagođen ciljnoj skupini, na zadržavanje korisnika snažan utjecaj ima i dostupnost različitih kanala. Naime, konzumacija sadržaja danas se odvija na više platformi istovremeno – korisnici se s jednog kanala sele se na drugi, pa na treći, i tako u krug, što neminovno dovodi do transformacije medijskog tržišta i traži kontinuiranu prilagodbu oglašivača, medija i kreatora sadržaja novim trendovima.

Razvojem društvenim mreža svi su dobili nove mogućnosti komuniciranja, pa je influencers marketing danas postao moćan alat kojim brendovi i oglašivači prodiru do svoje javnosti. Objave influencera  promijenile su tradicionalni svijet marketinga i oglašavanja.  Ovaj oblik komunikacije danas je postao nezaobilazni dio marketinških kampanja.

Medijskim kolačićem časte se i influenceri!

Prema nekim podacima (izvor: Edelman Magazine) u 2017. godini 86% brendova u svoje je marketinške strategije uključilo suradnju s influencerima, od čega 92% njih smatra da je ta kampanja bila učinkovita. Predviđanja su da će influencers marketing i u idućoj godini nastaviti rasti. Po anketi koju je provela Udruga američkih nacionalnih oglašivača 43% brendova u idućoj godini planira povećati svoje budžete za influencers marketing (izvor: Influencer Marketing Hub).

Rezultati istraživanja o hrvatskoj blogerskoj i influencerskoj sceni koje je provela agencija Dialog komunikacije za potrebe ovogodišnje konferencije DIABLOG, pokazuju da su najzastupljenije kategorije koje pokrivaju blogeri i influenceri: ljepota (59%), moda (53%), putovanja (46%), gastro (22%) i fitness (18%). Naravno, to nisu jedine industrije koje koriste ovu vrstu marketinga. Danas je sve postalo lifestyle, a sve što predstavlja životni stil podložno je utjecaju marketinga. To znači da su influenceri sve više angažirani i u kampanjama za neke druge, manje istaknute ili pak specifične industrije, poput retaila, telekomunikacija, zdravstva, financija, ICT-a i sl.

Zašto? Jer ste vi to tako tražili!

Mlađe generacije korisnika (Millenialsi i Generacija Z), kao potrošači budućnosti,  vjeruju influencerima. Zanimljiv je podatak da čak 84% Millenialsa ne vjeruje reklamama (Izvor:Nogre.com). To je publika koja se od tradicionalnih izvora medija “prebacila” na sadržaje plasirane na društvenim mrežama i web stranicama. Mogu se poistovjetiti sa sadržajem kojeg kreiraju influenceri, a time se i bolje povezati s brendom. To su osobe koje žive na internetu non-stop, uvijek su u dosluhu s najnovijim informacijama, dinamični su i brzi u potrazi za odgovorima i spremni su prihvatiti preporuke drugih ljudi puno prije nego od kompanija.

Stoga, promocija brenda putem influencers marketinga predstavlja snažnu taktiku koja može imati popriličan utjecaj na stvaranje mnijenja i donošenje određenih odluka. Prognoze su kako će ova vrsta marketinga sve više rasti, nadograđivati se i razvijati se, pa je neminovno da će se u godinama koje dolaze influenceri sve više “častiti” medijskim kolačićem.

Piše: Anita Merkl Bognar, Savjetnica, Dialog komunikacije za http://www.media-marketing.com


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.