U Londonu je osim opće turističke i kulturne ponude tog područja promoviran i ovoljetni, peti po redu festival klupske glazbe „The Garden Festival“ koji će se u Petrčanima pored Zadra održati od 2. do 11. srpnja.
Prezentaciji je prisustvovalo više od 100 uzvanika, a među brojnim novinarima bili su i oni iz vodećih britanskih medija poput Observera, Daily Telegrapha, The Independenta, Elle-a, Music Week-a, Travel Weekly-a, Food & Travela, Sunday Timesa i drugih.
Dobar posjet „otočkih“ gostiju
S obzirom na dobar posjet „otočkih“ gostiju tom festivalu prijašnjih godina, kao i na prošlogodišnji porast dolazaka Britanaca i njihovih noćenja u Zadru od 28 i 65 posto u odnosu na 2008., predstavnici turističkih zajednica Zadra i Županije odlučili su u Londonu organizirati tu prvu promociju, pojašnjava direktor zadarske Turističke zajednice Zvonko Šupe.
Direktorica predstavništva HTZ-a u Londonu Meri Matešić ističe da se ta promocija dobro uklopila u pojačane ovogodišnje promotivne aktivnosti HTZ-a na britanskom tržištu.
Do gostiju svim marketinškim kanalima
Intenzivna kampanja je na tom tržištu krenula krajem ožujka, trajat će do kraja lipnja, a provodi se putem gotovo svih marketinških kanala, od udruženog, internet i radio oglašavanja, preko tiskanih medija i televizijskih postaja do promocije Hrvatske na londonskim crvenim „double-decker“ autobusima.
Plakatima na autobusima koji kruže centrom Londona Britance se, ali i druge, poziva na odmor u Hrvatsku kao zemlju s ‘1.244 otoka – jednostavno previše za jednu stranu autobusa, no sasvim dovoljno za savršen odmor’.
Promocija Hrvatske plakatiranjem londonskih autobusa ponavlja se drugu godinu za redom jer je prošle godine donijela dobre povratne informacija, ističe Matešić, dodajući da će se plakati Hrvatske ‘voziti’ na ukupno 1.100 autobusa po Londonu i to ukupno šest tjedana u više navrata do kraja lipnja.