Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Prošla godina iznimna za transformaciju Philip Morris International-a prema budućnosti bez dima

U regiji Europske unije, neto prihodi od bezdimnih proizvoda prešli su 40% ukupnih prihoda za prošlu godinu.

Philip Morris International objavio je kako su neto prihodi od bezdimnih proizvoda za 2022. godinu iznosili 32,1 % ukupnih prihoda[1]. Tržišni udio duhanskih umetaka za grijanje na tržištima gdje je dostupan proizvod IQOS narastao je za 1,1 postotnih bodova na 8,0%,[2].

Neto prihodi kompanije porasli su za 7,7%, prvenstveno potaknuti rastom ukupnih isporuka od 3,2% (što je druga uzastopna godina rasta), kontinuiranim prelaskom s cigareta na bezdimne proizvode te povoljnim cjenovnim utjecajem. Porast isporuka duhanskih umetaka za grijanje od 21,5%, djelomično kompenziran nižim prihodima od prodaje uređaja, rezultirao je rastom neto prihoda od bezdimnih proizvoda za 18%.[3]

„Unatoč zahtjevnom poslovnom okruženju u 2022. godini, uslijed rata u Ukrajini te pritiska na lance opskrbe i inflatornog pritiska, na razini cijele godine ostvarili smo snažne rezultate u kojima predvodi konstantan rast IQOS-a i odlična realizacija u kategoriji gorivih duhanskih proizvoda,“ izjavio je Jacek Olczak, direktor kompanije.

„Daleko smo dogurali na našem putu da postanemo kompanija bez dima jer bezdimni proizvodi već u prošloj godini čine trećinu naših neto prihoda. Akvizicijom tvrtke Swedish Match i zaključenim dogovorom o potpunom preuzimanju IQOS-a u SAD-u od travnja 2024. godine, u 2022. godini uspjeli smo ostvariti dva ključna koraka u transformaciji prema budućnosti bez dima i u dobroj smo poziciji da tu transformaciju i ubrzamo. U 2023. godinu ulazimo kao svjetski lider u segmentu bezdimnih proizvoda, s dva brenda IQOS i ZYN te kontinuiranim inovacijama u našem portfelju bezdimnih proizvoda“, naglasio je Olczak.

Od 31. prosinca 2022. godine, bezdimni proizvodi PMI-ja prodaju se na 73 tržišta. Ukupan broj korisnika IQOS-a na kraju zadnjeg kvartala iznosio je 24,9 milijuna, od kojih je otprilike 17,8 milijuna prešlo na IQOS i prestalo pušiti[4].

U regiji Europske unije, neto prihodi od bezdimnih proizvoda prešli su 40% ukupnih prihoda za prošlu godinu.

U četvrtom kvartalu, PMI je zabilježio porast udjela duhanskih umetaka za grijanje za 2,4 postotna boda, koji je dosegao 8,8% ukupnog volumena industrije cigareta i duhanskih umetaka za grijanje u Europskoj uniji, uz blago povoljan utjecaj zbog kalendarskih faktora.

„Ostvarujemo brz napredak u našoj namjeri da sve cigarete što prije zamijenimo proizvodima bez dima utemeljenima na znanstvenim dokazima. Uz odgovarajuću potporu društva i vlada to se u nekim zemljama može dogoditi već za 10 do 15 godina. Promjena može doći puno brže ako se tradicionalne mjere regulacije duhanskih i nikotinskih proizvoda dopune mjerama čiji je cilj poticanje razvoja, komercijalizacije i prihvaćanja manje štetnih alternativa cigaretama. Stoga smatramo da je sazrelo vrijeme da svi relevantni dionici, kako u javnom zdravstvu, tako i izvršnoj i zakonodavnoj vlasti sagledaju sve snažnije dokaze i prihvate snagu inovacija, znanosti i tehnologije na dobrobit cjelokupnog društva“, izjavila je Anita Letica, predsjednica uprave Philip Morris Zagreb.


[1] odnosno 31,3% bez tržišta Rusije i Ukrajine

[2] odnosno porast za 1,4 postotna boda na 7,9% ako se izuzmu tržišta Rusije i Ukrajine

[3] Napomena: Stope rasta predstavljene u ovom priopćenju za javnost na organskoj osnovi odražavaju prilagođene rezultate, isključujući utjecaj deviznih tečajeva, akvizicija i prodaja. Osim ako nije drugačije navedeno, sve reference vezane uz učinak isključuju Rusiju i Ukrajinu.

[4] odnosno otprilike 20,3 milijuna i 14,2 milijuna ne uzimajući u obzir tržišta Rusije i Ukrajine


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.