Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr
Nagrade Effie postale su svojevrsni Oscar u svijetu marketinga i simbol marketinške učinkovitosti. Najuspješnije ideje obično postaju hit-proizvodi, a od listopada ove godine nagrade za najuspješniju marketinšku strategiju dodjeljuju se i u Hrvatskoj. Najuspješnije bile su agencije Digitel s četiri Effieja i Grand Prixom te Imago sa pet nagrada, a najuspješniji su klijenti T-HT i mliječna industrija Dukat.

Marketing i prodaja

Prva dodjela nagrada Effie u Hrvatskoj – statue pripale T-Mobileu i Dukatu

Nagrade Effie postale su svojevrsni Oscar u svijetu marketinga i simbol marketinške učinkovitosti. Najuspješnije ideje obično postaju hit-proizvodi, a od listopada ove godine nagrade za najuspješniju marketinšku strategiju dodjeljuju se i u Hrvatskoj. Najuspješnije bile su agencije Digitel s četiri Effieja i Grand Prixom te Imago sa pet nagrada, a najuspješniji su klijenti T-HT i mliječna industrija Dukat.

Od 1968. godine, otkad datira prva nagrada Effie, do danas nagrađivane su samo najbolje i najinovativnije ideje koje su uz pomno razrađenu strategiju odlično i izvedene. Osim na nacionalnoj razini, nagrada Effie dodjeljuje se na globalnoj, kao i na europskoj razini, no za sve vrijede ista pravila.

Nagrade za ideje uspjele u praksi

Nagrade se dodjeljuju u devet kategorija, od prehrambene industrije, preko financija i telekomunikacija pa sve do kampanja neprofitnih organizacija a ocjenjuju se ideja, realizacija ideje, strateški izazovi te rezultat kampanje. Dobitnici nagrada u pravilu su timovi sastavljeni od agencije i klijenta s odličnom idejom i jasnom porukom.

Pobjednik – Ured za van!

U kategoriji od čak 50 marketinških kampanja dobitnik Grand Prixa je kampanja „Ured za van” T-Mobilea te kampanje „Dukatino voćni muuužitak” i „Shopping je najbolja terapija”, koji su osvojili i zlatni Effie u svojoj kategoriji. Najuspješnije bile su agencije Digitel s četiri Effieja i Grand Prixom te Imago sa pet nagrada, a najuspješniji su klijenti T-HT i mliječna industrija Dukat.

„Effiekasnost nam je glavi fokus!”

– Pri ocjenjivanju prijavljenih kampanja nastojali smo se usredotočiti na rezultate koje su ostvarile za klijente, jer je upravo effiekasnost ono što Effie prepoznaje i nagrađuje. Naš glavni zadatak bio je ocijeniti kako različiti marketinški elementi – istraživanje, strategija, kreativnost i mediji – zajednički proizvode rezultate. Uvjeren sam kako smo napravili odličan posao te da su ovogodišnji dobitnici zasluženo kući odnijeli svoje statue Effie – izjavio je Mario Fraculj, direktor Službe tržišnog razvoja Kraša i predsjednik ovogodišnjeg žirija.

Damir Ciglar, član uprave HURA-e, suorganizatora konferencije, istaknuo je i da se nada da će Effie pozitivno utjecati na razvoj marketinške struke u Hrvatskoj, a time i nastaviti kontinuiran pozitivan trend budućih natjecanja.


Napisao

Marketing i prodaja

Effie Index rangira najučinkovitije kompanije prema rezultatima više od 50 nacionalnih natjecanja Effie Awards, koja se održavaju na 125 tržišta diljem svijeta.

Novosti

U svom obraćanju predsjednik Milanović govorit će o globalnim izazovima, političkom okruženju i važnosti komunikacija.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Ljudski resursi

Freelance poslovi u digitalnom marketingu nikada nisu bili isplativiji i traženiji nego danas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.