Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Prva dodjela nagrada Effie u Hrvatskoj – statue pripale T-Mobileu i Dukatu

Nagrade Effie postale su svojevrsni Oscar u svijetu marketinga i simbol marketinške učinkovitosti. Najuspješnije ideje obično postaju hit-proizvodi, a od listopada ove godine nagrade za najuspješniju marketinšku strategiju dodjeljuju se i u Hrvatskoj. Najuspješnije bile su agencije Digitel s četiri Effieja i Grand Prixom te Imago sa pet nagrada, a najuspješniji su klijenti T-HT i mliječna industrija Dukat.

Nagrade Effie postale su svojevrsni Oscar u svijetu marketinga i simbol marketinške učinkovitosti. Najuspješnije ideje obično postaju hit-proizvodi, a od listopada ove godine nagrade za najuspješniju marketinšku strategiju dodjeljuju se i u Hrvatskoj. Najuspješnije bile su agencije Digitel s četiri Effieja i Grand Prixom te Imago sa pet nagrada, a najuspješniji su klijenti T-HT i mliječna industrija Dukat.

Od 1968. godine, otkad datira prva nagrada Effie, do danas nagrađivane su samo najbolje i najinovativnije ideje koje su uz pomno razrađenu strategiju odlično i izvedene. Osim na nacionalnoj razini, nagrada Effie dodjeljuje se na globalnoj, kao i na europskoj razini, no za sve vrijede ista pravila.

Nagrade za ideje uspjele u praksi

Nagrade se dodjeljuju u devet kategorija, od prehrambene industrije, preko financija i telekomunikacija pa sve do kampanja neprofitnih organizacija a ocjenjuju se ideja, realizacija ideje, strateški izazovi te rezultat kampanje. Dobitnici nagrada u pravilu su timovi sastavljeni od agencije i klijenta s odličnom idejom i jasnom porukom.

Pobjednik – Ured za van!

U kategoriji od čak 50 marketinških kampanja dobitnik Grand Prixa je kampanja „Ured za van” T-Mobilea te kampanje „Dukatino voćni muuužitak” i „Shopping je najbolja terapija”, koji su osvojili i zlatni Effie u svojoj kategoriji. Najuspješnije bile su agencije Digitel s četiri Effieja i Grand Prixom te Imago sa pet nagrada, a najuspješniji su klijenti T-HT i mliječna industrija Dukat.

„Effiekasnost nam je glavi fokus!”

– Pri ocjenjivanju prijavljenih kampanja nastojali smo se usredotočiti na rezultate koje su ostvarile za klijente, jer je upravo effiekasnost ono što Effie prepoznaje i nagrađuje. Naš glavni zadatak bio je ocijeniti kako različiti marketinški elementi – istraživanje, strategija, kreativnost i mediji – zajednički proizvode rezultate. Uvjeren sam kako smo napravili odličan posao te da su ovogodišnji dobitnici zasluženo kući odnijeli svoje statue Effie – izjavio je Mario Fraculj, direktor Službe tržišnog razvoja Kraša i predsjednik ovogodišnjeg žirija.

Damir Ciglar, član uprave HURA-e, suorganizatora konferencije, istaknuo je i da se nada da će Effie pozitivno utjecati na razvoj marketinške struke u Hrvatskoj, a time i nastaviti kontinuiran pozitivan trend budućih natjecanja.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Ekonomija

U posljednje četiri godine Hrvatska je sagradila 83,72 kilometra novih cesta, što je ključno za unapređenje logističke infrastrukture.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.