Od 1968. godine, otkad datira prva nagrada Effie, do danas nagrađivane su samo najbolje i najinovativnije ideje koje su uz pomno razrađenu strategiju odlično i izvedene. Osim na nacionalnoj razini, nagrada Effie dodjeljuje se na globalnoj, kao i na europskoj razini, no za sve vrijede ista pravila.
Nagrade za ideje uspjele u praksi
Nagrade se dodjeljuju u devet kategorija, od prehrambene industrije, preko financija i telekomunikacija pa sve do kampanja neprofitnih organizacija a ocjenjuju se ideja, realizacija ideje, strateški izazovi te rezultat kampanje. Dobitnici nagrada u pravilu su timovi sastavljeni od agencije i klijenta s odličnom idejom i jasnom porukom.
Pobjednik – Ured za van!
U kategoriji od čak 50 marketinških kampanja dobitnik Grand Prixa je kampanja „Ured za van” T-Mobilea te kampanje „Dukatino voćni muuužitak” i „Shopping je najbolja terapija”, koji su osvojili i zlatni Effie u svojoj kategoriji. Najuspješnije bile su agencije Digitel s četiri Effieja i Grand Prixom te Imago sa pet nagrada, a najuspješniji su klijenti T-HT i mliječna industrija Dukat.
„Effiekasnost nam je glavi fokus!”
– Pri ocjenjivanju prijavljenih kampanja nastojali smo se usredotočiti na rezultate koje su ostvarile za klijente, jer je upravo effiekasnost ono što Effie prepoznaje i nagrađuje. Naš glavni zadatak bio je ocijeniti kako različiti marketinški elementi – istraživanje, strategija, kreativnost i mediji – zajednički proizvode rezultate. Uvjeren sam kako smo napravili odličan posao te da su ovogodišnji dobitnici zasluženo kući odnijeli svoje statue Effie – izjavio je Mario Fraculj, direktor Službe tržišnog razvoja Kraša i predsjednik ovogodišnjeg žirija.
Damir Ciglar, član uprave HURA-e, suorganizatora konferencije, istaknuo je i da se nada da će Effie pozitivno utjecati na razvoj marketinške struke u Hrvatskoj, a time i nastaviti kontinuiran pozitivan trend budućih natjecanja.