Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Prvi kvartal obilježila lansiranja novih proizvoda i stabilno poslovanje

Atlantic Grupa je, s obzirom na odličan razvoj poslovanja i planove rasta u kategoriji delikatesnih namaza, u ožujku započela ulaganje u izgradnju nove tvornice proizvoda pod robnom markom Argeta i to na području općine Kneginec u okolici Varaždina.

Iako je poslovanje više od godinu dana pod utjecajem pandemije COVID-19, Atlantic Grupa u prvom kvartalu 2021. bilježi tek manji pad prihoda od prodaje, koji iznose 1,2 milijardi kuna, a što je 2,4 posto manje u odnosu na isti period 2020. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 168,0 milijuna kuna i niža je za 7,4 posto, dok neto dobit iznosi 84,6 milijuna kuna i bilježi pad od 5,3 posto. Blagi pad u odnosu na usporedivo razdoblje prošle godine posljedica je značajnih ograničenja u radu ugostiteljskih objekata kao i drugih mjera za suzbijanje pandemije koje su utjecale na smanjenu potrošnju izvan vlastitih domova kroz cijeli prvi kvartal ove godine, ali i povećane prodaje određenih kategorija, primarno Argete i Farmacije, u ožujku prošle godine, uslijed stvaranja zaliha kućanstava nakon izbijanja pandemije.

Zadovoljni smo rezultatima ostvarenima u prvom kvartalu 2021. Atlantic Grupa pokazala je otpornost na krizu i stabilnost poslovnog modela, što je prepoznalo i tržište kapitala te smo ostvarili i povijesno najvišu cijenu dionice na Zagrebačkoj burzi. Unatoč krizi nastavljamo s planiranim investicijama potrebnim za dugoročan rast, među kojima se ističe ulaganje u novu tvornicu Argete u okolici Varaždina. Posebno me veseli lansiranje dvaju potpuno novih brendova razvijenih u Atlantic Grupi – visokokvalitetne mliječne čokolade Jimmy Fantastic i seta proizvoda na bazi zobi Boom Box. Naši prioriteti i u neizvjesnosti daljnjeg razvoja pandemije ostaju isti – zdravlje i sigurnost naših djelatnika, osiguranje nesmetanog nastavka proizvodnje i kontinuirane opskrbe naših kupaca i potrošača te društvena odgovornost u najširem smislu“, komentirao je predsjednik Uprave Emil Tedeschi.

Donat predvodnik rasta prodaje

Najbolji rezultat među poslovnim područjima ostvarili su poslovno područje Donat s rastom od 10,1 posto, Kava kao pojedinačno najveća kategorija s rastom na tržištima Hrvatske, Austrije i Njemačke te Delikatesni namazi sa značajnim rastom na tržištima Njemačke, Švicarske i Švedske. Vlastiti brendovi sudjeluju u prodaji sa 63,3 posto, brendovi vanjskih principala predstavljaju 27,2 posto ukupnog prohoda od prodaje, a ljekarnički lanac Farmacia 9,5 posto.

Nova tvornica i dva nova brenda

Atlantic Grupa je, s obzirom na odličan razvoj poslovanja i planove rasta u kategoriji delikatesnih namaza, u ožujku započela ulaganje u izgradnju nove tvornice proizvoda pod robnom markom Argeta i to na području općine Kneginec u okolici Varaždina. Investicija ukupne vrijednosti od oko 50 milijuna eura započela je kupnjom zemljišta i odvijat će se u nekoliko faza, a novi proizvodni pogon prema planu bi trebao biti pušten u rad u roku od 15 mjeseci od ishođenja građevinske dozvole. Realizacijom svih faza projekta  planirano je otvaranje i do 150 novih radnih mjesta. Na tržište Hrvatske i Slovenije lansiran je također novi brend, visokokvalitetna mliječna čokolada Jimmy Fantastic, a za lansiranje je spremna i paleta proizvoda na bazi zobi pod brendom Boom Box.

U nastavku godine kompanija će se nastaviti fokusirati na jačanje pozicije prepoznatljivih regionalnih brendova, internacionalizaciju (primarno Argete i Donata), podršku novim brendovima, razvoj distribucijskog poslovanja te moguća spajanja i akvizicije.


Pročitajte još:

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Komentari

Viliam Prodan, uspješni poduzetnik, jedan je od naših najboljih rally vozača i višestruki rally prvak Hrvatske.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.