Novosti

Radionica: Izrada marketinške strategije

pixabay.cm

RADIONICA:

IZRADA MARKETINŠKE  STRATEGIJE  – PRILOG PROJEKTNE PRIJAVE KOJI NOSI DODATNE BODOVE

Mjesto: Trinom , Strojarska cesta 24 10000 Zagreb

Vrijeme: petak, 24.04.2015. od 8.30 do 15.00

KOJI JE CILJ RADIONICE?

Cilj ovog praktičnog treninga je upoznati  polaznike s preporučenim sadržajem marketinške strategije te ih naučiti kako da izrade cjelovitu i kvalitetnu strategiju, a sve to na temelju konkretnih  primjera.

KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA?

Malim i srednjim poduzetnicima koji se žele upoznati s marketinškom strategijom bilo jer im je potrebna u procesu prijave projekta za financiranje iz strukturnih instrumenata Europske unije bilo jer žele iz vlastitih interesa sustavno sagledati svoje mogućnosti.

KOJE ĆE VJEŠTINE POLAZNICI STEĆI NA RADIONICI?

Nakon radionice polaznici/ce će razumjeti što je marketinška strategija, koja joj je svrha te steći osnovne vještine potrebne za izradu vlastite marketinške strategije: moći će analizirati unutarnje i vanjske čimbenike svog poduzeća, napraviti SWOT analizu, oblikovati marketinški miks, odabrati vlastitu strategiju te napraviti plan uvođenja i primjene strategije.

PROGRAM RADIONICE:

8.30 – 9.00 Uvod u strategijsko planiranje i hijerarhijske razine oblikovanja i primjene marketinške strategije.

9.00 – 10.00 Analiza vanjskih čimbenika: analiza kupaca, analiza dobavljača, analiza tržišta i općeg konteksta, analiza konkurencije. Analiza unutarnjih čimbenika: nefinancijski aspekti poslovanja.

10.00 -10.15 Pauza

10.15 – 11.45 Analiza unutarnjih čimbenika (nastavak): analiza financijskih aspekata vlastitog poslovanja, portfolio analiza uz izradu BCG matrice, benchmarking.

11.45 – 12.30 Pauza

12.30 -14.00  SWOT analiza. Odabir strategije marketinga. Formuliranje strateških ciljeva.

14.00 – 14.15 Pauza

14.15 -15.00 Oblikovanje marketinškog miksa. Plan uvođenja i primjene marketinške strategije.

 

Cijena: 690,00 kn

Prijave slati na info@eurhoconsulting.hr ili na fax: 031/374-071

 

Poziv Marketinška strategija

Program Marketinška strategija

PRIJAVNICA Marketinška strategija

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version