S tehnološkim napretkom, koji će drastično promijeniti svijet rada, većina ljudi vjeruje u svoje digitalne vještine. U istraživanju koje je proveo PwC na više od 10.000 ljudi u Ujedinjenom Kraljevstvu, Njemačkoj, Kini, Indiji i SAD-u, 69 % radnika slaže se ili se potpuno slaže da posjeduje digitalne vještine.
Radnici u Indiji (83 %), Kini (68 %) i SAD-u (68 %) najsamopouzdaniji su, a Njemačka (63 %) i Ujedinjeno Kraljevstvo (61 %) ne zaostaju mnogo.
Kad je riječ o STEM vještinama (znanost, tehnologija, inženjerstvo i matematika), razine samopouzdanja su niže, a slika se od zemlje do zemlje više razlikuje. Tek nešto više od polovine svih ispitanika (53%) slaže se ili se potpuno slaže s tvrdnjom da posjeduje STEM sposobnosti, što sugerira da poslodavci i vlade mogu učiniti više kako bi unaprijedili vještine i samopouzdanje ljudi.
Promatrajući rezultate po zemljama, radnici u Indiji (74 %), Kini (59 %) i SAD-u (53 %) više vjeruju u svoje STEM vještine, u usporedbi s Ujedinjenim Kraljevstvom (33 %) i Njemačkom (44 %), iako bi to u određenoj mjeri moglo biti posljedica kulturoloških razlika.
Radnici preuzimaju učenje u vlastite ruke
Istraživanje pokazuje da radnici općenito rado preuzimaju učenje u vlastite ruke budući da se 74 % ispitanika slaže da je njihova vlastita odgovornost ažuriranje vještina umjesto da se oslanjaju na poslodavca. Za radnike iz Indije (88 %) i SAD-a (79 %) najvjerojatnije je da će preuzeti osobnu odgovornost. U Ujedinjenom Kraljevstvu, ova brojka bila je niža, na 56 %.
Dobra vijest za sve direktore je da za osobne vještine (soft skills) koje traže, ispitanici najčešće izjavljuju da ih posjeduju. To su vještine koje će biti potrebne u poslovanju u budućnosti kad ljudi budu radili uz automatizaciju i umjetnu inteligenciju.
Tri četvrtine ili više ispitanika kaže da ima osobne vještine: najviše je plasirana prilagodljivost (86 %), a slijede je rješavanje problema (85 %), suradničke vještine (81 %) i emocionalna inteligencija (76 %).
Radnici u Indiji najuvjereniji su u svoje osobne vještine, naročito rješavanje problema (91 %) te kreativnost i inovativnost (88 %).