Razmislite o boljem svijetu, a zatim inspirirajte ljude na njegovo stvaranje – poruka je DK Piknika by Jamnica Botanica

Prva DK poslovna konferencija u prirodi, koja se nakon mjeseci izolacije održala u Maksimirskom perivoju 30. lipnja i 1. srpnja u after-work terminu, uz potrebne mjere sigurnosti i distance, uspješno je otvorila ljetnu sezonu te domaćoj komunikacijskoj industriji omogućila dugo priželjkivano te prijeko potrebno druženje i razmjenjivanje dojmova nakon nekoliko izazovnih mjeseci.

DK Piknik by Jamnica Botanica zamijenio je konferencijsku dvoranu zelenilom te združio najbolje od onlinea i offlinea – sudionici su mogli tijekom dva dana uživati u uvidima šest međunarodnih predavača, niza domaćih stručnjaka, ali i druženja pod vedrim nebom u zelenilu Maksimira.

„Trenutne okolnosti savršen su trenutak za osmišljavanje novih oblika oglašavanja“, poručio je futurist Ben Hammersley u svom online predavanju i time zaokružio misao vodilju piknika. „Razmislite o tome kakav biste svijet željeli vidjeti sljedeće godine – razmislite o svijetu u kojem bi bilo dobro živjeti – a zatim svojom kreativnošću ispričajte tu priču i inspirirajte ljude na stvaranje toga svijeta.“

Drugi dan jednoga od rijetkih zbivanja u drugoj polovici 2020. obećava intrigantne razgovore domaćih i svjetskih stručnjaka te nastavak uživanja u predivnoj maksimirskoj oazi s najdražim kolegama iz komunikacijske industrije.

Drugi dan DK Piknika by Jamnica Botanica, na istoj lokaciji i u istom terminu, danas će otvoriti dinamični razgovor stručnjakinje za osobnost Heidi Priebe i Ive Šulentić, koji će nam pomoći da pronađemo prijeko potrebnu inspiraciju za poslovne, ali i privatne pobjede. Svima okupljenima u maksimirskom zelenilu podno Vidikovca u online razgovoru pridružit će se i legendarni Sir Martin Sorrell – uz Davora Bruketu otkrit će kako izvući biznis iz krize, ali i odgovoriti na sva zanimljiva pitanja koja ste uvijek htjeli pitati jednog od najutjecajnijih ljudi na svijetu.

Swati Bhattacharya, glavna kreativna direktorica najnagrađivanije indijske kreativne agencije, u razgovoru s Paulom Baburić (Publicis Groupe) primjerom će pokazati kako približiti brend potrošačima i kreativnošću mijenjati svijet, a kako mijenjati domaću event industriju otkrit ćemo na panelu Post Festum – The Post-Pandemic Event Reality. Uz moderatoricu Laru Stolnik (Selotejp), raspravi će se pridružiti Tomica Hrupelj (Organizacija), Marija Jelić (Jamnica) i Berislav Marszalek (Entrio & Odbor za evente udruge Glas poduzetnika).

Nenadmašna ljetna atmosfera, svjež zrak i odličan provod, uz edukativan karakter događanja i mjere sigurnosti, i drugoga dana događanja jamče nezaboravno ljetno iskustvo usred Zagreba. Osigurane su maske za lice i dezinficijensi, a organizatori preporučuju sudionicima da ponesu i svoje maske za lice te mole za odgovorno ponašanje.

DK Piknik by Jamnica Botanica ekskluzivno je organiziran isključivo za sudionike ovogodišnjih Dana komunikacija i sudionike koji su osigurali svoje primjerke iz limitirane serije DK Piknik ulaznica.

Sve informacije dostupne su na Facebooku i službenoj stranici Dana komunikacija.

Podijeli

Odgovori

Top