Video koji će nam poslužiti kao primjer priča je o lokalnoj i anonimnoj zračnoj kompaniji Cebu Pacific koja je napravila neobičan video uradak i stavila ga na Youtube.
Kako ne bi bilo zabune – ovo je do u detalje uvježbana koreografija i nije snimljena slučajno. Ipak, neobičnost mjesta snimanja, razbijanje stresa situacije u kojoj vam netko objašnjava što učiniti ako se stropoštate s neba – tjera osmijeh na lice. I cure koje plešu ne izgledaju kao da vam žele prodati proizvod. Savršeno zamaskirana reklama.
Zaljubiti se u Hrvatskoj
Vratimo se „na zemlju“, u Lijepu našu gdje velika većina nas ipak ne posjeduje aviokompanije. Kako ovakav primjer možemo iskoristiti u svakodnevnom poslovanju?
Za početak, uzmimo primjer industrije – turizma recimo. Što želite postići i tko su vaši ciljani klijenti? Možete snimiti orginalan video uradak svog otoka, nečega što ga najbolje oslikava. Svakodnevne vizure nekog starog dalmatinskog ili istarskog mjesta na koje ste navikli, nekoga na drugom kraju svijeta ostavit će bez daha. Trik je da to ne izgleda kao amaterska verzija spota „tako lijepa tako naša“ – vaša turistička reklama treba se provući u pozadini, neprimjetna.
Vi ćete pričati o… pingvinima na Jadranu ili potrazi za sirenom na kornatima. Može to biti reklama va vaš novi brod staklenog dna koji radi ture oko Kornata. Ili ćete svoj Rent-a-Bike biznis reklamirati snimkom vožnje po Visu. Ideja za kojom se trebate voditi je – orginalnost.
Uploadajte svoj video na Youtube – hrvatski jezik vam je u ovoj priči samo smetnja. Video napravite bez teksta ili poruku pošaljite na nekom od svjetskih jezika – prema vašem ciljanom tržištu. Ostavite prvih dva tri komentara, čisto da se stvar pokrene – i vi ste svoje napravili.
Ostalo je na turistima.