Jedan je od najprepoznatljivijih tinejdžera na planeti, a jedan post na društvenim mrežama Romea Beckhama mogao biti vrijedan desetke tisuća funti, pokazala su nova istraživanja.
17-godišnji sin Davida i Victoria Beckham razvio je ogromnu mrežu followera, prateći bogatstvo i slavu svojih roditelja – a čini se da je to i unovčio.
Društveni mreže nastavljaju rasti kao moćan marketinški alat, a slavne osobe naplaćuju tisuće za sponzorirani post koji promovira marku ili proizvod.
Novo istraživanje pokazalo je da bi Romeo, ako želi iskoristiti svoj status utjecajne osobe, mogao naplaćivati sponzorima do 8000 funti po sponzoriranom postu.
Novo istraživanje tvrtke Instafam, koje je objavio OLBG, otkriva da bi na bazi njegovih 2.600.000 sljedbenika mogao zaraditi ogromnih 7.801 funti po – i još više za video uradak.
Procjene Instafama pokazuju da oni s 500.000 sljedbenika prosječno zarađuju 1.667 funti po sponzoriranom postu. To iznosi prosječnu zaradu od 0,0033p po sljedbeniku, 0,0032p po sponzoriranom postu, 0,0049 po videu i 0,0011p za svaku priču.